Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2009

Panasonic 3D Full HD

Το πρώτο τρισδιάστατο Υψηλής Ευκρίνειας σύστημα οικιακού κινηματογράφου στον κόσμο παρουσίασε επί ευρωπαϊκού εδάφους πριν από λίγες ημέρες η Panasonic, σε ετήσιο συνέδριό της που πραγματοποιήθηκε στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας. Πρόκειται για την τρίτη εμφάνιση του συστήματος, μετά την CEATEC JAPAN 2008 τον περασμένο Οκτώβριο και τη CES 2009, τον Ιανουάριο στο Λας Βέγκας, όπου απέσπασε εξαιρετικές κριτικές.

Το νέο σύστημα συνδυάζει οθόνη plasma HDTV με διαγώνιο 103 ίντσες, δίσκους με περιεχόμενο 3D και συσκευή αναπαραγωγής Blu-ray για να δώσει δύο εικόνες Υψηλής Ευκρίνειας (1920×1080 pixels) που αντιστοιχούν στο αριστερό και το δεξί μάτι του θεατή. Μ’ αυτό το σύστημα, η Panasonic αποδεικνύει για άλλη μια φορά πως βρίσκεται στην πρωτοπορία της τεχνολογίας, καθώς όσα είχαν παρουσιαστεί ως τώρα από άλλους κατασκευαστές δεν μπορούσαν να προσφέρουν τρισδιάστατες εικόνες πραγματικά Υψηλής Ευκρίνειας, λόγω περιορισμών εύρους και χωρητικότητας. Ο θεατής χρησιμοποιεί ειδικά γυαλιά ενεργού φωτοφράκτη, τα οποία συγχρονίζονται με την Plasma HDTV, για να δώσουν τρισδιάστατες, εξαιρετικά ρεαλιστικές εικόνες, με διπλάσιο όγκο πληροφορίας απ’ ό,τι οι απλές τηλεοράσεις HD, σε συνδυασμό με υψηλής ποιότητας περιβάλλοντα ήχο.

Ως τώρα, όλα τα καταναλωτικά 3D συστήματα υπέφεραν από μειωμένη κατακόρυφη ανάλυση και χαμηλή ποιότητα εικόνας, επειδή, λόγω έλειψης χωρητικότητας, ο διαχωρισμός δεν γινόταν σε δύο ισάξιες υψηλής ανάλυσης εικόνες, αλλά σε μία εικόνα που διαχοριζόταν σε δύο «μισά», που αντιστοιχούσαν σε κάθε μάτι, και προβάλλονταν χωριστά, με αποτέλεσμα μειωμένη ανάλυση και ποιότητα. Το νέο 3D σύστημα της Panasonic, όμως, χρησιμοποιεί δύο ανεξάρτητες πλήρους υψηλής ευκρίνειας εικόνες (μια για κάθε μάτι) πετυχαίνοντας έτσι και πολύ ρεαλιστική τρισδιάστατη αίσθηση και καταπληκτική ποιότητα εικόνας υψηλής ευκρίνειας. Η Panasonic το κατάφερε εκμεταλλευόμενη τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας plasma, αλλά και με καινοτομικές λύσεις στο χώρο της οπτικής τεχνολογίας από τα Panasonic Hollywood Laboratories, οι οποίες επέτρεψαν την εγγραφή διπλών εικόνων (αριστερά–δεξιά) στα 1080p, στον ίδιο δίσκο Blu-ray, χωρίς καμία απώλεια ποιότητας, για αναπαραγωγή σε πραγματικό χρόνο.
Οι τρισδιάστατες εικόνες, που έχει ήδη στη διάθεσή της η Panasonic, καλύπτουν μεγάλη θεματολογία, όπως υλικό από τους Ολυμπιακούς Αγώνες καθώς και ταινίες κινουμένων σχεδίων από το Χόλυγουντ.
fullhd

Sony RealD 3D Cinema, Make.Believe



To 2010 θα είναι η χρονιά του Full HD 3D. Ξεχάστε τις απλές δισδιάστατες τηλεοράσεις Full HD. Αυτές δεν παίζουν καλά! Το μέλλον είναι τρισδιάστατο και περνάει μέσα από το Blu-Ray. Στην αρχή είχαμε τις επίπεδες τηλεοράσεις HD Ready, τώρα έχουμε τις Full HD, αύριο στο σπίτι μας θα μπει η τρισδιάστατη εικόνα με την τεχνολογίας Cinema 3D. Φορώντας ειδικά γυαλιά η απλή παρακολούθηση ταινιών θα γίνει εμπειρία, το ίδιο και τα videogames στο PlayStation 3. Παρακολουθήστε τις εξελίξεις μέσα από τα μάτια της Sony. Δείτε το βίντεο.



techblog

Mediadisk FX Series


Το νέο media player της Μediadisk από την σειρά ‘FX’ αποτελεί άλλη μία πρόταση για να έχετε οργανωμένα και ανά πάσα στιγμή προσβάσιμα όλα τα multimedia αρχεία σας, η οποία στηρίζεται στον επεξεργαστή Silan 8636 CPU χρονισμένο στα 145 MHz.

Δέχεται δίσκους 3.5 ιντσών Sata (ΝTFS/FΑΤ32), συνοδεύεται από τηλεχειριστήριο, διαθέτει εξόδους HDMI, scart & Composite και ψηφιακή ομοαξονική έξοδο , θύρα USB 2.0 (Ηost), όπως και υποδοχή για κάρτες μνήμης SD/SDHC & MMS.

Η συσκευή παρέχει ανάλυση 1080p και παίζει αρχεία MPEG1/2/4, Xvid, virtual DVD, & VOD στην εικόνα, MP3/WMA/AAC & OGG στον ήχο και JPEG στην φωτογραφία, ενώ υποστηρίζει και υπότιτλους SRT, SUB, TXT & SSA.

Οι διαστάσεις του είναι 185 x 50 x 157 χιλ. και το βάρος του 960 γραμμάρια
fullhd

Οι 10 πιο cool θήκες για ipod



δείτε τις υπόλοιπες εδώ http://www.oddee.com/item_96880.aspx

Βελτιωμένο Google Translate με ομιλία


Συνήθως δεν αλλάζεις μία πετυχημένη συνταγή, αλλά η Google πίστεψε ότι μπορεί να κάνει ακόμα καλύτερο το μεταφραστικό της εργαλείο. Το αποτέλεσμα ήταν μία βελτιωμένη αισθητικά εμφάνιση με μικρές αλλαγές.
Το Google Translate υποστηρίζει πλέον 51 γλώσσες ενώ προστέθηκε η δυνατότητα μετατροπής κειμένου σε ομιλία, προς το παρόν μόνο στα αγγλικά.
digitalnews

ASUS P7P55D-E Pro: Η νέα μητρική με hybrid τεχνολογίες


Φαίνεται πως οι εκπλήξεις από την ASUS δε σταματούν, με την εταιρεία να μας παρουσιάζει τώρα την νέα μητρική για το Intel P55 chipset με το όνομα P7P55D-E Pro, η οποία έχει μια hybrid τεχνολογία που υπόσχεται να προσφέρει τις απαραίτητες επιδόσεις στους αρχάριους αλλά και έμπειρους χρήστες.
Έτσι, η ASUS P7P55D-E Pro θα διαθέτει δυο lanes PCI-Express x16, με δυνατότητα λειτουργίας Crossfire/SLI σε διάταξη PCIe x8, έχει τέσσερα RAM slots για DDR3 μνήμες με τη χρήση της τεχνολογίας MemOk, ενώ με την τεχνολογία Hybrid T-Probe εξισορροπεί τις τάσεις του κάθε phase, τσεκάρει τις θερμοκρασίες των VRM και τα συνδυάζει όλα με τέτοιο τρόπο, ώστε να πετυχαίνει τις βέλτιστες επιδόσεις.
Επιπλέον, το TurboV Evo που ενσωματώνει, ελέγχει και τροποποιεί τις τάσεις αυτόματα, ώστε να μπορέσουμε να πετύχουμε ένα σταθερότερο overclocking, ενώ κλασικά, η μητρική υποστηρίζει SATA-3 6.0 Gbps και USB 3.0, όπως όλες οι καινούριες μητρικές που βγαίνουν αυτό οτ διάστημα.
myplaisio

Arctic Cooling Accelero XTREME GTX Pro: H νέα ψύκτρα για τις GeForce GTX 285, 275 και 260 GPU μας


Η Arctic Cooling φαίνεται πως μετά την προηγούμενη ψύκτρα της, θέλει να μας δώσει ακόμα μία λύση για να ψύχουμε αποτελεσματικά τις κάρτες γραφικών μας, βγάζοντας στην αγορά την καινούρια Arctic Cooling Accelero XTREME GTX Pro.
Η νέα λύση της AC έχει διαστάσεις 290 (Μ) x 104 (Π) x 56 (Υ) mm, ζυγίζει 632 γραμμάρια, είναι συμβατή με SLi και διαθέτει πέντε χάλκινα heatpipes, προεγκατεστημένη θερμοαγώγιμη πάστα Arctic MX-2 και τρεις ανεμιστήρες 92mm που λειτουργούν από τις 1000 έως τις 2000 RPM.
Το Accelero XTREME GTX Pro μπορεί να τοποθετηθεί στις nVIDIA GeForce GTX 285, GTX 275 και GTX 260, έχει 6 χρόνια εγγύηση και θα βγει στις αγορές τον ερχόμενο μήνα, κοστίζοντας 60 Ευρώ.
my plaisio

Οι πρώτες φωτογραφίες από την nVIDIA GeForce GPU με τον nVIDIA Fermi πυρήνα



Έχοντας ήδη παρουσιάσει τα πρώτα της νέα TESLA προϊόντα, η nVIDIA και ο Fermi των 40nm φαίνεται ότι έκαναν την πρώτη τους εμφάνιση μέσα στο Facebook των ανθρώπων της nVIDIA, μιας και δύο φωτογραφίες από την πρώτη GeForce GPU νέας γενιάς, βγήκαν σήμερα στο φως.
Όπως βλέπετε, η κάρτα γραφικών καλύπτεται από την dual-slot ψύκτρα με τον έναν ανεμιστήρα, έχει υποστήριξη για 3-SLi, τουλάχιστον μια DVI έξοδο και τροφοδοτείται από έναν 8-pin και έναν 6-pin PCIe connector.
Η καινούρια GPU που βασίζεται στον Fermi πυρήνα, φαίνεται να τρέχει το Unigine Heaven Benchmark σε DirectX 11, αλλά δυστυχώς αποτελέσματα από το τεστ, δεν έχουμε. Εάν όλα πάνε καλά, θα τη δούμε από κοντά μέσα στις αρχές του Q1 2010.
my plaisio

Ο ψυχρός πόλεμος της νέας εποχής


Αναλυτές της εταιρείας McAfee έχουν συντάξει μια πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα σχετικά με την χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας στο επίπεδο των διακρατικών σχέσεων και εντάσεων. Πιο συγκεκριμένα, οι συντάκτες του κειμένου κάνουν λόγο για ένα νέο είδος ψυχρού πολέμου, με τις υπερδυνάμεις του πλανήτη να χτίζουν σταδιακά το οπλοστάσιό τους για μια ενδεχόμενη σύγκρουση στον κυβερνοχώρο.


Σύμφωνα με τη McAfee, οι χώρες που έχουν εμπλακεί σ' αυτή την ιδιότυπη κούρσα εξοπλισμών είναι οι ΗΠΑ, η Ρωσία, η Κίνα, το Ισραήλ και η Γαλλία, χωρίς να αποκλείονται κι άλλα κράτη. Οι χώρες αυτές φέρονται να αναπτύσσουν μεθόδους οι οποίες θα τους δώσουν τη δυνατότητα να πλήξουν άλλες χώρες μέσω κυβερνο-επιθέσεων. Για να γίνουν πιο σαφείς, οι αναλυτές δίνουν το παράδειγμα του περασμένου Ιουλίου, όταν σημειώθηκαν επιθέσεις τύπου DOS σε αμερικανικές και νοτιοκορεατικές υπηρεσίες. Αν οι επιθέσεις αυτές έγιναν από τη Βόρεια Κορέα [όπως υποστήριξαν κάποιες φήμες], δεν αποκλείεται ο στόχος της Πιονγιάνγκ να ήταν η διακοπή της επικοινωνίας μεταξύ στρατιωτικών μονάδων στις ΗΠΑ και τη Ν. Κορέα. Σε συνθήκες πολέμου, αυτό θα έδινε ένα τεράστιο στρατηγικό πλεονέκτημα στους Βορειοκορεάτες. Με άλλα λόγια, οι αναλυτές υποστηρίζουν ότι το περιστατικό του Ιουλίου θα μπορούσε να είναι μια πρόβα για το μέλλον.

Φυσικά, θα πρέπει να τονίσουμε ότι όλα αυτά παραμένουν στο επίπεδο της σεναριολογίας. Ούτε οι φερόμενες ως εμπλεκόμενες χώρες επιβεβαιώνουν τα όσα αναφέρονται στην έρευνα, ούτε είναι εύκολο να εντοπίσει κανείς την προέλευση μιας τέτοιας επίθεσης σε περίπτωση που εκδηλωθεί. Ωστόσο, είναι γεγονός ότι οι νέες τεχνολογίες αποτελούν ένα πεδίο που ενδιαφέρει όλες τις χώρες κι όλες τις κυβερνήσεις για πολλούς και διάφορους λόγους.

Η έκθεση της McAfee αναμένεται να παρουσιαστεί επισήμως μέσα στις επόμενες ημέρες
pcmag

Η λίστα με τους 500 ισχυρότερους supercomputers του πλανήτη .

δείτε την εδώ:http://www.top500.org/list/2009/11/100

Ντεμπούτο για την ATI Radeon HD 5970


Η AMD ανακοίνωσε και επίσημα την ATI Radeon HD 5970, γνωστή επίσης και με την κωδική ονομασία Hemlock. Η νέα κάρτα είναι η διπύρηνη έκδοση της σειράς ATI Radeon HD 5800 και όπως μπορεί εύκολα να αντιληφθεί κανείς πρόκειται για την ισχυρότερη Radeon που έχει κατασκευάσει ποτέ η εταιρεία. Όπως και οι μικρές της αδελφές, είναι κατασκευασμένη με βάση την τεχνολογία των 40 νανομέτρων και η μέγιστη κατανάλωση υπολογίζεται στα 294 watts.


Η 5970 συνδυάζει χαρακτηριστικά τόσο από την 5870, όσο και από την 5850. Πιο συγκεκριμένα, η νέα κάρτα βασίζεται στον αριθμό των Stream Processors της 5870 - ο οποίος βέβαια είναι διπλάσιος στη συγκεκριμένη περίπτωση [2x1600] λόγω των δύο πυρήνων - ενώ διαθέτει και 160 Texture Units. Αυτό που έχει πάρει από τη "μικρή" 5850 είναι οι συχνότητες λειτουργίας, με τους πυρήνες χρονισμένους στα 725MHz και τις μνήμες στο 1GHz.

Η νέα 5970 διαθέτει βέβαια dual-slot cooler και είναι εξοπλισμένη με τις τεχνολογίες DirectX 11, CrossFireX και ATI Eyefinity. Οι πρώτες υλοποιήσεις αναμένονται πολύ σύντομα από διάφορες εταιρείες, όπως οι Asus, MSI και Gigabyte.

Η προτεινόμενη τιμή της νέας κάρτας είναι 599 δολάρια, περίπου 200 δολάρια πάνω από την 5870.
pcmag

Οι τέλειες κούπες για όλα τα tech freaks


Η εικόνα μιλάει από μόνη της. Αν είστε ορκισμένος οπαδός της τεχνολογίας και των υπολογιστών, έχουμε για εσάς ένα σετάκι από τρεις κούπες που παραπέμπουν στις καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης των Windows. Μιλάμε, φυσικά, για το συνδυασμό πλήκτρων που αναλαμβάνει να μας βγάλει από τη δύσκολη θέση όταν κάτι δεν πάει καλά. Όχι ότι πετυχαίνει πάντα, βέβαια, αλλά τέλος πάντων...
Καθεμιά από τις κούπες αναπαριστά ένα από τα πλήκτρα Control, Alt και Delete. Αν και συνήθως οι κούπες πρέπει να είναι με το στόμιο επάνω για να ρίχνετε μέσα τους καφέ, τσάι κλπ, οι συγκεκριμένες είναι εξαιρετικές ακόμα κι όταν τις έχετε ανάποδα. Προσθέστε στο σετάκι και τον ασορτί δίσκο που τις κρατάει κοντά και φροντίστε να μην είναι σε κοινή θέα όταν έχετε πιει μερικά ποτηράκια παραπάνω, γιατί είναι σχεδόν δεδομένο ότι θα πάτε να τις πατήσετε.
Η τιμή τους είναι 16 ευρώ. Καθόλου κακή ιδέα για ένα συμβολικό δωράκι εν όψει εορτών.
t3mag

Μπείτε στο νέο Borderless κόσμο της LG


H LG Electronics, παγκόσμιος ηγέτης τεχνολογίας και σχεδιασμού στην αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, παρουσίασε στη Διεθνή Έκθεση Ηλεκτρονικών Ειδών IFA 2009 το όραμά της, που βασίζεται στη νέα φιλοσοφία Live Borderless. Συγκεκριμένα, οι νέες LCD τηλεοράσεις Borderless SL8000 και SL9000 -που ξεπερνούν τα παραδοσιακά όρια στην τεχνολογία- αποτελούν τους κύριους εκφραστές της νέας πνοής στο σχεδιασμό που εισάγει η LG. Η κατάργηση των περιορισμών στη ψυχαγωγία και η ελευθερία επιλογών, οδήγησαν την LG στην έμπνευση ενός κόσμου χωρίς σύνορα, με απεριόριστες δυνατότητες, όπως εξάλλου συνιστά και το σύνθημα "Live Borderless".
Όπως στην ανθρώπινη φύση είναι έμφυτη η ανάγκη για ελευθερία και αναζήτηση περισσότερων επιλογών, έτσι και για την LG, είναι συνεχής επιδίωξη η ταύτισή της με τον κορυφαίο σχεδιασμό και την πρωτοπορία στην οικιακή ψυχαγωγία. Προκειμένου να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, η LG αφουγκράζεται τις ανάγκες των καταναλωτών και επενδύει στην έρευνα και την ανάπτυξη των προϊόντων της, για να αλλάξει τα δεδομένα και να παρουσιάζει συνεχώς καινοτόμες λύσεις. Η Borderless φιλοσοφία καταδεικνύει ακριβώς αυτή την επιτυχία, καθώς οι νέες τηλεοράσεις LG SL8000 και LG SL9000 της σειράς, θέτουν νέα πρότυπα σχεδιασμού και δείχνουν ομορφότερες από οποιαδήποτε άλλη τηλεόραση, προσφέροντας μια ασύγκριτη εμπειρία θέασης.
Οι Borderless τηλεοράσεις αποτελούν το πιο πρόσφατο τεχνολογικό επίτευγμα της LG, καθώς η εταιρεία χρησιμοποίησε μια νέα τεχνική σχηματοποίησης του υλικού της οθόνης (Injection Compression Molding), για να μειώσει στο ελάχιστο δυνατό το διαχωριστικό πλαίσιο της οθόνης. Επιπλέον, η νέα σχεδιαστική προσέγγιση επέτρεψε τη μείωση των αντανακλάσεων για ακόμα καλύτερη ποιότητα εικόνας. Οι LG SL8000 και SL9000 ξεχωρίζουν για το μοντέρνο στυλ και ανατρέπουν τους κανόνες αισθητικής στην εμφάνιση των τηλεοράσεων όπως τους γνωρίζαμε μέχρι σήμερα, αποκαλύπτοντας νέες δυνατότητες, χωρίς όρια και περιορισμούς στην οικιακή ψυχαγωγία.
Το Borderless όραμα της LG αποτυπώνεται στο νέο τηλεοπτικό spot - εμπνευσμένο από την έννοια της ελευθερίας και την κατάργηση των περιορισμών - το οποίο προβάλλεται ήδη στους μεγαλύτερους τηλεοπτικούς σταθμούς, ενώ την ιδέα και τη δημιουργία του νέου τηλεοπτικού spot επιμελήθηκε η εταιρεία Y&R (Young & Rubicam) Worldwide. Επιπλέον, την τηλεοπτική προβολή πλαισιώνει η outdoor καμπάνια που πραγματοποιείται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ενώ μια σειρά εμφανίσεων με καταχωρίσεις στον Τύπο αλλά και σε ηλεκτρονικά Μέσα, συμπληρώνουν την επικοινωνία της Borderless φιλοσοφίας στο κοινό.
Οι νέες Borderless τηλεοράσεις γοητεύουν είτε βρίσκονται σε λειτουργία είτε είναι απενεργοποιημένες και αποτελούν ένα έργο τέχνης για οποιοδήποτε χώρο, παρασύροντας τους θεατές σε μια συναρπαστική εμπειρία. Η LG επενδύει με δέσμευση στην πρωτοπορία και τον καινοτομικό σχεδιασμό, συνεχίζοντας την πορεία της για την καθιέρωσή της ως κορυφαίο brand και ταυτόχρονα συνώνυμο της υψηλής τεχνολογίας στην οικιακή ψυχαγωγία.
t3mag

Έρχεται το πρώτο Google Phone


Σας μπερδεύει ο τίτλος; Δεν έχετε κι άδικο. Ας ξεκαθαρίσουμε, λοιπόν, τα πράγματα.
Δε μιλάμε βέβαια για ένα smartphone με Android. Ως γνωστόν, το λειτουργικό της Google έχει ήδη φορεθεί σε αρκετά τηλέφωνα, οπότε δεν είναι αυτή η είδηση. Αυτό που δεν έχουμε ξαναδεί και μάλλον θα δούμε μέσα στους επόμενους μήνες είναι ένα smartphone με το logo της Google. Πέρα από το λειτουργικό, δηλαδή, η Google θα έχει και την ευθύνη του hardware. Βέβαια, θα χρειαστεί και λίγη βοήθεια.
Όπως καταλαβαίνετε, η Google δεν αποφάσισε ξαφνικά να στήσει γραμμή παραγωγής για να κατασκευάζει κινητά. Οπότε, θα χρειαστεί να συνεργαστεί με έναν από τους υπάρχοντες κατασκευαστές. Η προφανής επιλογή είναι η HTC, η οποία έχει τιμήσει το Android ουκ ολίγες φορές. Όμως, δεν επικρατεί πάντα η προφανής επιλογή.
Οι φήμες που οργιάζουν στο Internet αναφέρουν ότι ο κατασκευαστής θα είναι Κορεάτης και όχι Ταϊβανός (όπως η HTC). Άρα, μιλάμε είτε για Samsung είτε για LG. Η Samsung έχει στενή συνεργασία με την Apple και προμηθεύει υλικό για το iPhone, οπότε δεν αποκλείεται ο μυστικός συνεργάτης της Google να είναι η LG.
Όλα αυτά βέβαια είναι φήμες, αλλά αν ισχύουν θα δούμε το πρώτο Google Phone μέσα στους πρώτους μήνες του 2010. Ας περιμένουμε λοιπόν...
t3mag

Δωρεάν video clips από το mtvgreece.gr


Μία νέα διαδικτυακή εφαρμογή στο χώρο της μουσικής και του βίντεο στη χώρα μας προστίθεται στο www.mtvgreece.gr, την ιστοσελίδα του ελληνικού MTV. Μέσα από το music video player οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα για πρώτη φορά στην Ελλάδα να παρακολουθήσουν εντελώς δωρεάν 7.000 video clips, ελληνικού και ξένου ρεπερτορίου, σε πολύ υψηλή ανάλυση.
Η μοναδική για τα ελληνικά δεδομένα «βιβλιοθήκη» που δημιουργήθηκε στο mtvgreece.gr, δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να αναζητήσουν τραγούδια, εύκολα και γρήγορα, με βάση τον καλλιτέχνη, τον τίτλο του τραγουδιού ή, ακόμη, και με την δισκογραφική εταιρία. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο αριθμός των video clips και ειδικότερα των ελληνικών, θα αυξάνεται σταδιακά, ενώ η διάθεσή τους γίνεται σε συνεργασία με τις δισκογραφικές εταιρίες, στις οποίες συγκαταλέγονται EMI, BMG, SONY Music, Universal Music, Warner Music, αλλά και άλλα ανεξάρτητα labels.
Πλοηγηθείτε στο mtvgreece.gr, και απολαύστε δωρεάν τη μουσική που σας αρέσει, ανάμεσα σε χιλιάδες ξένα και ελληνικά video clips, με τη μοναδική ποιότητα video & ήχου, που εξασφαλίζει αποκλειστικά το MTV Greece σε συνεργασία με τους επίσημους παρόχους περιεχομένου.
t3mag

Τα πρώτα ψήγματα πολύγλωσσου domain

Θυμάστε γύρω στα τέλη του Οκτωβρίου που η ICANN κατάφερε να περάσει την απόφασή της για την εισαγωγή domains σε άλλες γλώσσες εκτός του λατινικού αλφαβήτου, σε γλώσσες δηλαδή όπως κινεζικά, αραβικά και ελληνικά;
Το πρώτο βήμα έγινε από την Αίγυπτο η οποία θα κατοχυρώσει όνομα domain γραμμένο στα αραβικά. Συγκεκριμένα, πρόκειται για το «.masr» που θα γράφεται στα αραβικά. Η προσπάθεια εντάσσεται στο πλαίσιο της ευρύτερης προώθησης της πρόσβασης σε περιεχόμενο στον αναπτυσσόμενο κόσμο. Το νέο domain θα ανοίξει νέες οδούς στην καινοτομία, την επένδυση και την ανάπτυξη. Μάλιστα, αυτή η κίνηση ερμηνεύεται και πιο εύκολα αν υπολογίσουμε και το γεγονός πως πλήθος εταιρειών ενδιαφέρεται για την επέκτασή τους σε αναπτυσσόμενες αγορές, όπως η Yahoo.
Βέβαια, για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, αυτή η κίνηση είναι πολύ φιλόδοξη αλλά οπωσδήποτε θα προσκρούσει στον σκόπελο της λογοκρισίας και της ελεγχόμενης πρόσβασης στο μέσο που αντιμετωπίζουν οι χρήστες της χώρας.
mobilenews

Επίγειοι παράδεισοι (290 photos)



δείτε εδώ: http://my.opera.com/cofoppyplop/albu....dml?id=721904

Η BMW επιστρέφει με την νέα εξακύλινδρη μοτοσυκλέτα






Τη πεποίθηση της ότι μια μοτοσικλέτα με εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα έχει θέση στην αγορά εκφράζει η BMW με το Concept 6, το οποίο αποτελεί το προπομπό των μοντέλων παραγωγής που θα λανσαριστούν στο άμεσο μέλλον, με αυτής της διάταξης το μοτέρ!
…και όμως καλά διαβάσατε, η BMW προτίθεται να παρουσιάσει στο μέλλον μοντέλα της σειράς K, με εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα! Όπως μάλιστα αναγράφεται και στο σχετικό δελτίο τύπου:

«…το πρώτο από τα μοντέλα που θα εξοπλιστεί με τον νέο, εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα, θα είναι ένα καινοτομικό και πολυτελές touring» …για κάτι σε LT μας ακούγεται αυτό!

Με δηλώσεις σαν και αυτές και με τη πληθώρα των πληροφοριών που υπάρχουν διαθέσιμες, αναπόφευκτα το Concept 6 περνά σε δεύτερη μοίρα. Εν συντομία είναι μια μοτοσικλέτα που χαρακτηρίζεται από την BMW ως φουτουριστικό café racer (ε;), φέρει τα εναλλακτικά paralever και duolever και το χαρακτηριστικότερο της σημείο, εκτός φυσικά από την όμορφη ομολογουμένως σχεδίαση, είναι οι εξατμίσεις του εξακύλινδρου κινητήρα που καταλήγουν σε τριάδες δεξιά και αριστερά. Παρ΄ όλο που δεν αναφέρονται λεπτομέρειες πουθενά, φαίνεται «φορτωμένο» όσο δεν πάει με τεχνολογικά καλούδια, αλλά concept είναι, ότι θέλουν κάνουν…

Στo προκείμενο τώρα και στο ρεαλιστικό, που δεν είναι άλλο εκτός από τον κινητήρα. Όπως σωστά σημειώνει και η BMW, οι εξακύλινδροι σε σειρά κινητήρες δεν είχαν πετυχημένο παρελθόν στις μοτοσικλέτες, ενώ στις λιγοστές προσπάθειες που επιχειρήθηκαν παλιότερα, οι κατασκευαστές είχαν να αντιμετωπίσουν δύο εγγενή προβλήματα: το μεγάλο πλάτος και το βάρος. Οι Βαυαροί ωστόσο, επειδή αναγνωρίζουν ότι το συγκεκριμένο μοτέρ έχει ορισμένα ασύγκριτα πλεονεκτήματα, αποφάσισαν να εξαλείψουν τις αδυναμίες και να τονίσουν ακόμα περισσότερο τα θετικά χαρακτηριστικά.

Πρώτα από όλα έφτιαξαν τον κινητήρα «υπερ-τετράγωνο», δηλαδή η διαδρομή των εμβόλων είναι μεγαλύτερη από τη διάμετρο τους, επιτυγχάνοντας την επιθυμητή χωρητικότητα χωρίς να «ξεφύγουν» σε πλάτος. Παράλληλα, οι κύλινδροι είναι διατεταγμένοι στη μικρότερη δυνατή απόσταση μεταξύ τους, δημιουργώντας έτσι έναν κινητήρα, που σύμφωνα με την BMW, είναι κατά 100χλστ. στενότερος από οποιοδήποτε άλλο παρόμοιο μηχανικό σύνολο έχει εφαρμοσθεί ποτέ σε μοτοσικλέτα και μόλις λίγο πλατύτερος από ένα σύγχρονο τετρακύλινδρο σε σειρά μοτέρ.

Οι «μαζεμένες» διαστάσεις όμως δεν αφορούν μόνο στο πλάτος, αφού η BMW θέλησε…γενικώς να συρρικνώσει όσο το δυνατόν περισσότερο τον κινητήρα. Έτσι κατέφυγε σε λύσεις όπως το ξηρό κάρτερ λαδιού, τη χωροταξική διαρρύθμιση που θέλει τα «ηλεκτρικά» τοποθετημένα πίσω από τον στρόφαλο και πάνω από το κιβώτιο ταχυτήτων και τέλος, την προς τα μπροστά κλίση των κυλίνδρων κατά 55 μοίρες, όπως άλλωστε και σε όλα τα τετρακύλινδρα Κ.

Το εντυπωσιακότερο όλων όμως, είναι η ροπή που ανακοινώνει η BMW. Αν και πουθενά δεν αναφέρεται ο κυβισμός του κινητήρα, στο δελτίο τύπου αναγράφονται τα εξής: Η ιπποδύναμη του νέου εξακύλινδρου κινητήρα, θα είναι κατά προσέγγιση ίδια με αυτή των τετρακύλινδρων κινητήρων χωρητικότητας 1.300 κ.εκ. που στελεχώνουν τη σειρά Κ. Η ροπή του όμως θα αντιστοιχεί σε κινητήρες με χωρητικότητα 1.600 κ.εκ., παράγοντας 13,2 kg-m από τις 2.000 σ.α.λ. και διατηρώντας τα μέχρι και τις 9.000 σ.α.λ.!
mototriti

Top Ten Unknown Supercars



δείτε περισσότερα εδώ: http://www.diseno-art.com/top_ten/top_ten_unknown_supercars.html

Ο γύρος του κόσμου σε 80 μέρες με Volvo στο facebook


Έναν πρωτότυπο και διασκεδαστικό τρόπο διάλεξε η Volvo για να αναδείξει τη νέα τεχνολογία φιλικότερων προς το περιβάλλον κινητήρων DRIVe. Δημιούργησε την ιστοσελίδα: www.facebook.com/volvo ή http://apps.facebook.com/drivearoundtheworld, προκειμένου όσοι το επιθυμούν να διαγωνιστούν σε ένα ταξίδι 80 ημερών, κάνοντας το γύρο του κόσμου, και να επικοινωνήσουν κερδίζοντας ως έπαθλο 15.000 ευρώ.

Ως όχημα θα χρησιμοποιηθεί το πετρελαιοκίνητο Volvo C30 DRIVe που καταναλώνει μόλις 3,8 λίτρα καυσίμου στα 100 χλμ., εκπέμποντας μόνο 99 γρ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα. Με γεμάτο το ρεζερβουάρ καλύπτει απόσταση 1,333 χλμ. και ο κάθε παίκτης – χρήστης της ιστοσελίδας καλείται να καλύψει αυτά τα χιλιόμετρα, πριν περάσει στο επόμενο φίλο, χρήστη της ιστοσελίδας. Ο κύκλος των 80 ημερών ολοκληρώνεται με την επιστροφή του αυτοκινήτου στο σημείο εκκίνησης.

Ο διαγωνισμός ξεκίνησε χθες και θα τελειώσει στις 5 Φεβρουαρίου. Η εν λόγω ενέργεια είναι πρωτοποριακή και συμβάλλει στην ευαισθητοποίησης του κοινού αναφορικά με την προσπάθεια μείωσης του διοξειδίου του άνθρακα, που προκαλεί το φαινόμενο του θερμοκηπίου.
SPORTFM

Η Mercedes αγοράσε τη Brawn GP


ην αγορά του 75% της Brawn GP ανακοίνωσε η Mercedes. H καινούρια ομάδα που δημιουργήθηκε, έχει το όνομα Mercedes GP. Ωστόσο, η Mercedes θα παραχωρεί κινητήρες στη McLaren μέχρι το 2015, ενώ το ποσοστό (40%) που έχει στην κατοχή της θα επιστραφεί στη McLaren, σταδιακά μέχρι το 2011.

Για τη συγκεκριμένη ενέργεια μίλησε το αφεντικό της McLaren, Ρον Ντένις, ο οποίος θα μείνει στην προεδρία της ομάδας, δηλώνοντας:

“ Είναι μια ωφέλιμη κατάσταση και για τις δύο πλευρές. Πάντα πίστευα ότι για να επιβιώσει στο χώρο της Φόρμουλα 1, μια ομάδα πρέπει μετατραπεί σε κάτι παραπάνω από μια απλή ομάδα. Τα επόμενα χρόνια θα είναι αρκετά συναρπαστικά για τη McLaren, καθώς σκοπός μας είναι να γίνουμε δυνατοί τεχνολογικά αλλά και οικονομικά ”

Η συνεργασία των δύο εταιριών ξεκίνησε το 1995, έχοντας και επιτυχημένες αλλά και δύσκολες χρονιές. Η πρώτη νίκη της ομάδας, πραγματοποιήθηκε το 1997 στο γκραν πρι της Αυστραλίας με οδηγό τον Ντέϊβιντ Κούλθαρτ. Τα υπόλοιπα χρόνια, η McLaren προσμετρά 60 νίκες, σε 223 αγώνες. Το 1998 η McLaren Mercedes, έκανε το νταμπλ, με οδηγό- πρωταθλητή τον Μίκα Χάκινεν. Μέχρι το 2003, η ομάδα βρίσκονταν στις πρώτες τρείς θέσεις. Το 2007, η ομάδα τιμωρήθηκε από τη FIA και αποκλείστηκε από τη βαθμολογία, ενώ είχε πάρει μέρος στο πρωτάθλημα.
Πέρυσι, ο Λιουίς Χάμιλτον, πήρε το πρωτάθλημα των οδηγών, πιλοτάροντας το ασημένιο βέλος. Φέτος, η McLaren έδωσε μάχη με τη Ferrari για την κατάκτηση της τρίτης θέσης.

Αναλυτικά η πορεία της McLaren – Mercedes από το 1995

1. 1995, 4η θέση, 30 βαθμοί
2. 1996, 4η θέση, 49 βαθμοί
3. 1997, 4η θέση, 63 βαθμοί
4. 1998, 1η θέση, 156 βαθμοί
5. 1999, 2η θέση, 124 βαθμοί
6. 2000, 2η θέση, 152 βαθμοί
7. 2001, 2η θέση, 102 βαθμοί
8. 2002, 3η θέση, 65 βαθμοί
9. 2003, 3η θέση, 142 βαθμοί
10. 2004, 5η θέση, 69 βαθμοί
11. 2005, 2η θέση, 182 βαθμοί
12. 2006, 3η θέση, 110 βαθμοί
13. 2007, αποκλείστηκε
14. 2008, 2η θέση, 151 βαθμοί
15. 2009, 3η θέση, 71 βαθμοί


sportfm.gr

Citroen C-Zero ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο.


Έχοντας σημαντικές εμπειρίες στην παραγωγή ηλεκτροκίνητων οχημάτων, η Citroen έχει έτοιμο το αποκλειστικά ηλεκτροκίνητο C-Zero, το οποίο θα λανσαριστεί στην αγορά το τελευταίο τρίμηνο του 2010. το αυτοκίνητο έχει κατασκευαστεί σε συνεργασία με τη Mitsubishi και αποτελεί το δεύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της μάρκας μετά από το ηλεκτρικό Berlingo First.

Το Citroen C-Zero έχει μήκος 3,48 μέτρων και 9 μέτρα κύκλο στροφής, οπότε είναι μια καλή λύση για την κίνηση στην πόλη. Η μέγιστη ταχύτητά του αγγίζει τα 130 km/h και η επιτάχυνση των 0-100 km/h είναι εφικτή σε 15 δευτερόλεπτα, ενώ η επιτάχυνση εν κινήσει από τα 60 στα 90km/h είναι μόλις 6 secs. Η αυτονομία του οχήματος στον μικτό κύκλο φτάνει τα 130 km/h, και το όχημα μπορεί να φορτιστεί από μια πρίζα 220V σε έξι ώρες. Αν βιάζεστε βέβαια, το 80% της χωρητικότητας της μπαρατίας ιόντων-λιθίου μπορεί να φορτιστεί σε μισή ώρα χρησιμοποιώντας μονοφασική τροφοδοσία των 125Α με 400V τάση.

Ο ηλεκτροκινητήρας του Citroen C-Zero αποδίδει 64 άλογα από τις 3.000 μέχρι τις 6.000 rpm και η μετάδοση είναι αυτόματη. Τέλος, το τετραθέσιο C-Zero έχει μεταξόνιο 2,55 μέτρων, κάτι ευνοϊκό για τους χώρους των επιβατών, ενώ διαθέτει και χώρο φόρτισης, στα 166 λίτρα. Κατά τα άλλα, είναι εξοπλισμένο πολύ καλά: υδραυλικό τιμόνι, ABS, TCS, ESP, ηλεκτρικά παράθυρα, έξι αερόσακους, κλιματισμό και αυτόνομο σύστημα τηλεματικής σε περίπτωση επειγόντων κλήσεων.

sportdrive.gr

Το πρόγραμμα του Moto GP για το 2010


Η FIM ανακοίνωσε το πρόγραμμα του πρωταθλήματος του Moto GP για το 2010. Το πρωτάθλημα αποτελείται από 18 αγώνες ενώ αλλαγές υπήρξαν στα γκραν πρι, της Γαλλίας, Τσεχίας και της Ιταλίας, καθώς θα πραγματοποιηθούν μια εβδομάδα αργότερα. Στα τέλη Ιουλίου, στον αγώνα της Αμερικής, θα συμμετάσχει μόνο η κατηγορία των 800κ.ε.

Η πρεμιέρα του πρωταθλήματος, θα γίνει στις 11 Απριλίου, στο Κατάρ, στο μοναδικό βραδινό αγώνα της σεζόν.

Αναλυτικά το πρόγραμμα

1. Κατάρ, Losail, 11 Απριλίου
2. Ιαπωνία, Motegi, 25 Απριλίου
3. Ισπανία, Jerez, 2 Μαΐου
4. Γαλλία, Le Mans, 23 Μαΐου
5. Ιταλία, Mugello, 6 Ιουνίου
6. Μ. Βρετανία, Silverstone, 20 Ιουνίου
7. Ολλανδία, Assen, 26 Ιουνίου
8. Καταλονία, Catalunya, 4 Ιουλίου
9. Γερμανία, Sachsenring, 18 Ιουλίου
10. ΗΠΑ, Laguna Seca, 25 Ιουλίου
11. Τσεχία, Brno, 22 Αυγούστου
12. Ινδιανάπολη, Indianapolis, 29 Αυγούστου
13. Αγ. Μαρίνος, Misano, 5 Σεπτεμβρίου
14. Ουγγαρία, Balatorning, 19 Σεπτεμβρίου
15. Μαλαισία, Sepang, 10 Οκτωβρίου
16. Αυστραλία, Philip Island, 17 Οκτωβρίου
17. Πορτογαλία, Estoril, 31 Οκτωβρίου
18. Βαλένθια, Ricardo Tormo, 7 Νοεμβρίου


sportfm

Σε διαδικτυακό πλειστηριασμό το πρώτο μονοθέσιο του Σουμάχερ


Στον διαδικτυακό τόπο δημοπρασιών του e-Bay θα πωληθεί το μονοθέσιο της Φόρμουλα 1 με το οποίο ο Γερμανός πιλότος, Μίκαελ Σουμάχερ, αναδείχθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής το 1994.

Σήμερα, περίπου στις 17.00' ώρα Ελλάδος, το ποσό της δημοπρασίας βρισκόταν ήδη πάνω από τα 2,5 εκατομμύρια ευρώ, ενώ το e-Bay θα δέχεται μέχρι τις 16 Νοεμβρίου τις προσφορές για την αγορά του διάσημου μονοθεσίου.

Σύμφωνα με γερμανική εφημερίδα, η Benetton B194 ανήκει προς το παρόν σε έναν Γερμανό επιχειρηματία και σε έναν Καναδό φίλο του.

protothema

Η Veyron… πάει για μπάνιο!




* Απρόσεχτος οδηγός στο Τέξας έστειλε για μπάνιο την πανάκριβη Bugatti επειδή του έπεσε το κινητό τηλέφωνο!

Μόνο που την βλέπεις σε πιάνει η καρδιά σου… τι να πει και ο αδέξιος κάτοχος της που κατάφερε να στείλει για μπάνιο την Bugatti του ενός εκατομμυρίου ευρώ! Το συμβάν έγινε ξημερώματα στο Galveston County, του Τέξας, όταν ο οδηγός προσπαθούσε να φτάσει το κινητό του τηλέφωνο που είχε πέσει στο πάτωμα. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να αφαιρεθεί και να χάσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου καταλήγοντας στα αλμυρά νερά της λίμνης.

Δεδομένου πως το σασί της Veyron είναι κατασκευασμένο από ανθρακόνημα και άλλα συνθετικά υλικά η αρμύρα δεν θα δημιουργήσει τεράστιο πρόβλημα. Ωστόσο, το ηλεκτρικό κύκλωμα, τα διπλά τούρμπο και ο αλουμινένιος W16 των 1.001 PS την έχουν «βάψει» στα σίγουρα. Πληροφορίες λένε πως ο κινητήρας σπαρτάριζε για 15 min πριν παραδώσει το πνεύμα του. Φυσικά, η ταυτότητα του οδηγού δεν δόθηκε στην δημοσιότητα (ποιος θα ήθελε να γίνει παγκοσμίως ρεζίλι) αλλά όταν θα βλέπει την… πατάτα που έκανε στο you tube δεν θα ξέρει τι να κάνει. Να γελάει ή να κλαίει??






protothema

YAMAHA YZF-R1 2009



YZF-R1
Η νέα γενιά μοτοσικλετών YZF-R1 έχει επηρεαστεί περισσότερο από ποτέ από την πρωταθλήτρια αγωνιστική μοτοσικλέτα MotoGP των Μ1. Για το 2009, αυτή η θρυλική μοτοσικλέτα έρχεται εξοπλισμένη με έναν ολοκαίνουριο 4-κύλινδρο κινητήρα 998 κ.εκ. με ασύμμετρη διάταξη κομβίων και άνισα κατανεμημένα διαστήματα ανάφλεξης στις 270º - 180º - 90º - 180º. Η πρωτοποριακή σχεδίασή του εξασφαλίζει τη μέγιστη δυνατή διατήρηση ελέγχου, δίνοντας στον οδηγό την αίσθηση ότι το σκριπ του γκαζιού είναι απευθείας συνδεδεμένο με το πίσω ελαστικό. Η αίσθηση αλλά και το επίπεδα θορύβου του νέου κινητήρα είναι πιο ομαλά από ποτέ, ενώ η εξάτμιση κυριολεκτικά βρυχάται με έναν ασύγκριτα μοναδικό τρόπο. Με απόδοση 182 PS στις 12.500 σ.α.λ. και με ροπή της τάξεως των 115,5 Nm στις 10.000 rpm σ.α.λ., αυτός ο κινητήρας που κατασκευάστηκε στα πρότυπα των αγωνιστικών μοντέλων του MotoGP, είναι χωρίς καμία αμφιβολία ο πιο προηγμένος τεχνολογικά που έχει “φορεθεί” σε supersport της Yamaha. Εκτοξεύοντας στα ύψη την αίσθηση και το χειρισμό, η νέα R1 αφήνει τους άλλους πίσω με διαφορά, χάρη στο ολοκαίνουριο πλαίσιο Deltabox, προσφέροντας την ιδανική ισορροπία ακαμψίας - ελεγχόμενης ελαστικότητας.
Δείτε εδώ το video http://www.yamaha-motor.gr/products/...&subview=video
yamaha-motor.gr

Νέα BMW R1200GS/RT, έρχεται το 2010




Ο νέος boxer με τους δύο επί κεφαλής εκκεντροφόρους θα αποτελέσει το κινητήριο σύνολο για τα R 1200GS και R 1200RT του 2010, προσδίδοντας μεγαλύτερη ισχύ και ροπή. Εκτός του κινητήρα, οι δύο μοτοσικλέτες έχουν πολύ μικρές αλλαγές, με σημαντικότερη την επανασχεδίαση του fairing και των οργάνων στο RT. Ο νέος boxer χρησιμοποιεί ως βάση τον κινητήρα του HP2, με τις αλλαγές να συμπλέουν με το στο χαρακτήρα του εκάστοτε μοντέλου. Η χωρητικότητα είναι στα 1170 κ.εκ και η απόδοση σύμφωνα με τη BMW ανέρχεται στους 110 ίππους στις 7.750 σ.α.λ. και στα 11,7 kg-m ροπής στις 6.000 σ.α.λ. Βελτιωμένή θα είναι και η ευστροφία, με το κόκκινο να έχει μεταφερθεί 500 στροφές υψηλότερα σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα, στις 8.500 σ.α.λ.

Σε ότι αφορά στις υπόλοιπες αλλαγές, στα R 1200GS & R 1200GS Adventure έχει βελτιωθεί ο μηχανισμός ρύθμισης της ζελατίνας καθ ύψος, έχουν προστεθεί νέες επιλογές στο χρωματολόγιο και έχει…μεγαλώσει ο κατάλογος των extra, με προσθήκες όπως φώτα με LED, τελικό από την Akarapovic και carbon προστατευτικά.

Στο R 1200RT, το ABS και τα συνδυασμένα φρένα είναι πλέον standard, ενώ υπάρχει η δυνατότητα επιλογής του συστήματος ESA II (ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις). Οι επιλογές του extra εξοπλισμού περιλαμβάνουν επίσης και ένα νέο ηχοσύστημα με δυνατότητα αναπαραγωγής ΜP3 αρχείων, USB θύρα και υποδοχή για iPod. Το fairing έχει επανασχεδιαστεί, χωρίς ωστόσο να αλλάξει σημαντικά σε σχεδίαση, προκειμένου να προσφέρει ακόμη περισσότερη προστασία στους επιβαίνοντες, ενώ νέα είναι και η ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα. Τέλος, επανασχεδιασμένος είναι και ο πίνακας οργάνων.


mototriti.gr

Δείτε τον πρώτο αερόσακο σε ζώνη ασφαλείας!


* Η Ford παρουσιάζει τον πρώτο ενσωματωμένο αερόσακο σε ζώνη ασφαλείας
* Θα τον δούμε στην παραγωγή στο νέο Ford Explorer που θα κυκλοφορήσει το 2010

Μέχρι και πριν από μερικά χρόνια οι αερόσακοι αποτελούσαν στοιχείο εξοπλισμού ακριβότερων μοντέλων. Σήμερα, όχι μόνο συναντάμε ως στάνταρ τους δύο εμπρός αλλά σε μερικά μοντέλα ο αριθμός τους μπορεί να ξεπεράσει ακόμη και τους δέκα!
Μία πρωτότυπη ιδέα που αυξάνει δραματικά την προστασία των πίσω επιβατών είναι η ενσωμάτωση αερόσακων στις ζώνες ασφαλείας περιορίζοντας την κίνηση των σωμάτων.Την εν λόγω τεχνολογία εξελίσσουν εδώ και καιρό διάφοροι κατασκευαστές αλλά η Ford είναι τελικά αυτή που τους προλαβαίνει όλους ανακοινώνοντας πως ο νέος τύπος αερόσακου θα εφοδιάζει το νέο Ford Explorer (το νέο Maverick που θα δούμε το 2010) και αργότερα θα τοποθετηθεί και σε άλλα μοντέλα της εταιρίας.
Δείτε εδώ το video : http://www.protothema.gr/content-car...category_id=39

BMW R1200 GS adventure




Κινητήρας
Τύπος Αεροελαιόψυκτος δικύλινδρος κινητήρας boxer, τετράχρονος, ένας εκκεντροφόρος και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, κεντρικός άξονας εξισορρόπησης
Διάμετρος x διαδρομή 101 mm x 73 mm
Κυβισμός 1,170 cc
Ισχύς 77 kW (105 ίπποι) στις 7,500 σ.α.λ.
Μέγ. ροπή 115 Nm at 5,750/rpm
Σχέση συμπίεσης 12.0 : 1
Τροφοδοσία καυσίμου / διαχείριση κινητήρα Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός/Ψηφιακή μονάδα διαχείρισης κινητήρα BMS-K με διακοπή παροχής καυσίμου, ανάφλεξη με δύο μπουζί
Εξαγωγή καυσαερίων Τριοδικός καταλυτικός μετατροπέας κλειστού βρόχου, προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων EU-3
Απόδοση / Κατανάλωση Καυσίμου
Τελική ταχύτητα Πάνω από 200 km/h
Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 90 km/h 4.6 l
Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 120 km/h 6.1 l
Τύπος καυσίμου Σούπερ αμόλυβδη βενζίνη, αριθμός οκτανίων 95 (RON), ο αυτόματος έλεγχος προανάφλεξης επιτρέπει τη λειτουργία με καύσιμο 91 οκτανίων (RON).
Ηλεκτρικό Σύστημα
Εναλλάκτης Τριφασικός εναλλάκτης 720 W
Μπαταρία 12 V / 14 Ah, χωρίς ανάγκη συντήρησης
Μετάδοση ισχύος
Συμπλέκτης Ξηρός μονόδισκος, με υδραυλική λειτουργία
Κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων συνεχούς εμπλοκής με ελικοειδή γρανάζια
Κίνηση Με άξονα μετάδοσης






Πλαίσιο / φρένα
Πλαίσιο Δύο τμημάτων αποτελούμενο από εμπρόσθιο και οπίσθιο τμήμα, στηριγμένα πάνω στο συγκρότημα κινητήρα - κιβωτίου ταχυτήτων
Ανάρτηση / θέση μπροστινού τροχού BMW Motorrad Telelever; ράβδος διαμέτρου 41 mm, κεντρικό ελατήριο, μηχανικά ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου σε 5 θέσεις
Ανάρτηση / θέση πίσω τροχού Αλουμινένιο μονό ψαλίδι με BMW Motorrad Paralever. Ελατήριο WAD (απόσβεση ανάλογα με τη διαδρομή), υδραυλικά ρυθμιζόμενη προφόρτιση (συνεχώς μεταβαλλόμενη) από τη ροζέτα, ρυθμιζόμενη επαναφορά
Διαδρομή ανάρτησης μπροστά/πίσω 210 mm / 220 mm
Μεταξόνιο 1,510 mm
Γωνία κάστερ 89 mm
Γωνία τιμονιού 65.2°
Ζάντες Σταυρωτές ακτίνες
Εμπρός ζάντα 2.50 x 19"
Πίσω ζάντα 4.00 x 17"
Εμπρός ελαστικό 110/80 R 19
Πίσω ελαστικό 150/70 R 17
Μπροστινό φρένο Διπλό δισκόφρενο, πλευστοί δίσκοι διαμέτρου 305 mm, σταθερή δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων
Πίσω φρένο Μονός δίσκος διαμέτρου 265 mm, πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων
ABS Προαιρετικό εξάρτημα: BMW Motorrad Integral ABS (μερικώς αυτόματο), μπορεί να απενεργοποιηθεί
Διαστάσεις / βάρη
Μήκος 2,240 mm
Πλάτος (με καθρέπτες) 990 mm
Ύψος (χωρίς τους καθρέπτες) 1,525 mm
Ύψος σέλας, χωρίς φορτίο 910 / 890 mm
Καμπύλη στο εσωτερικό του ποδιού, χωρίς φορτίο 2,000 / 1,960 mm
Βάρος χωρίς φορτίο, έτοιμο για οδήγηση, με γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμων 1) 1) 256 kg
Βάρος κενό 2) 2) 223 kg
Επιτρεπόμενο μέγιστο βάρος 475 kg
Ωφέλιμο φορτίο (με τον στάνταρ εξοπλισμό) 216 kg
Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ 33.0 l
Ρεζέρβα περίπου 4.


δείτε περισσότερα εδώ: http://www.bmw-motorrad.gr/gr/el/index.html

BMW R1200gs 2009



Κινητήρας
Τύπος Αεροελαιόψυκτος δικύλινδρος κινητήρας boxer, τετράχρονος, ένας εκκεντροφόρος και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, κεντρικός άξονας εξισορρόπησης
Διάμετρος x διαδρομή 101 mm x 73 mm
Κυβισμός 1,170 cc
Ισχύς 77 kW (105 ίπποι) στις 7.500 σ.α.λ.
Μέγ. ροπή 115 Nm στις 5.750 σ.α.λ.
Σχέση συμπίεσης 12.0 : 1
Τροφοδοσία καυσίμου / διαχείριση κινητήρα Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός/Ψηφιακή μονάδα διαχείρισης κινητήρα BMS-K με διακοπή παροχής καυσίμου, ανάφλεξη με δύο μπουζί
Εξαγωγή καυσαερίων Τριοδικός καταλυτικός μετατροπέας κλειστού βρόχου, προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων EU-3
Απόδοση / Κατανάλωση Καυσίμου
Τελική ταχύτητα Πάνω από 200 km/h
Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 90 km/h 4.3 l
Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 120 km/h 5.5 l
Τύπος καυσίμου Σούπερ αμόλυβδη βενζίνη, αριθμός οκτανίων 95 (RON), ο αυτόματος έλεγχος προανάφλεξης επιτρέπει τη λειτουργία με καύσιμο 91 οκτανίων (RON).
Ηλεκτρικό Σύστημα
Εναλλάκτης Τριφασικός εναλλάκτης 720 W
Μπαταρία 12 V / 14 Ah, χωρίς ανάγκη συντήρησης
Μετάδοση ισχύος
Συμπλέκτης Ξηρός μονόδισκος, με υδραυλική λειτουργία
Κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων συνεχούς εμπλοκής με ελικοειδή γρανάζια
Κίνηση Με άξονα μετάδοσης





Πλαίσιο / φρένα
Πλαίσιο Δύο τμημάτων αποτελούμενο από εμπρόσθιο και οπίσθιο τμήμα, στηριγμένα πάνω στο συγκρότημα κινητήρα - κιβωτίου ταχυτήτων
Ανάρτηση / θέση μπροστινού τροχού BMW Motorrad Telelever; ράβδος διαμέτρου 41 mm, κεντρικό ελατήριο, μηχανικά ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου σε 5 θέσεις
Ανάρτηση / θέση πίσω τροχού Αλουμινένιο μονό ψαλίδι με BMW Motorrad Paralever. Ελατήριο WAD (απόσβεση ανάλογα με τη διαδρομή), υδραυλικά ρυθμιζόμενη προφόρτιση (συνεχώς μεταβαλλόμενη) από τη ροζέτα, ρυθμιζόμενη επαναφορά
Διαδρομή ανάρτησης μπροστά/πίσω 190 mm / 200 mm
Μεταξόνιο 1,507 mm
Γωνία κάστερ 101 mm
Γωνία τιμονιού 64.3°
Ζάντες Από χυτό αλουμίνιο
Εμπρός ζάντα 2.50 x 19"
Πίσω ζάντα 4.00 x 17"
Εμπρός ελαστικό 110/80 R 19
Πίσω ελαστικό 150/70 R 17
Μπροστινό φρένο Διπλό δισκόφρενο, πλευστοί δίσκοι διαμέτρου 305 mm, σταθερή δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων
Πίσω φρένο Μονός δίσκος διαμέτρου 265 mm, πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων
ABS Προαιρετικό εξάρτημα: BMW Motorrad Integral ABS (μερικώς αυτόματο), μπορεί να απενεργοποιηθεί
Διαστάσεις / βάρη
Μήκος 2,210 mm
Πλάτος (με καθρέπτες) 935 mm
Ύψος (χωρίς τους καθρέπτες) 1,450 mm
Ύψος σέλας, χωρίς φορτίο 850 / 870 mm
Καμπύλη στο εσωτερικό του ποδιού, χωρίς φορτίο 1,890 / 1,940 mm
Βάρος χωρίς φορτίο, έτοιμο για οδήγηση, με γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμων 1) 1) 229 kg
Βάρος κενό 2) 2) 203 kg
Επιτρεπόμενο μέγιστο βάρος 440 kg
Ωφέλιμο φορτίο (με τον στάνταρ εξοπλισμό) 211 kgΩφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ 20.0 l
Ρεζέρβα περίπου 4.0 l
Τα τεχνικά στοιχεία αναφέρονται στο κενό βάρος (DIN)
1) Σύμφωνα με την οδηγία 93/93/ΕΟΚ με όλα τα υγρά, πληρούμενο ρεζερβουάρ κατά τουλάχιστον το 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας
2) Βάρος χωρίς φορτίο και χωρίς τα υγρά


δείτε περισσότερα εδώ: http://www.bmw-motorrad.gr/gr/el/index.htm

Δουλειά μόνο για γυναίκες!!

δείτε εδώ: http://www.2dayblog.com/2009/11/04/this-is-one-reason-why-girls-are-more-suitable-for-car-ads/

Που να παρκάρω??????



είτε περισσότερα εδώ : http://www.oddee.com/item_96816.aspx