Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2009

Μια πρώτη ματιά στους νέους, ενεργειακά φιλικούς Intel Core i5 750S και Core i7 860S

Όταν η Intel είχε πρωτοανακοινώσει τους Core i5 και
Core i7 επεξεργαστές της με πυρήνα Lynnfield για το Socket LGA1156, ήταν γνωστό ότι κάποια στιγμή, θα έβγαζε στην αγορά και μερικά νέα μοντέλα, πιο ενεργειακά φιλικά και αποδοτικά από τους πρώτους CPU.
Έτσι και έγινε λοιπόν - η εταιρεία έχει ήδη κατασκευάσει τους Intel Core i5 750S και Core i7 860S, οι οποίοι μάλιστα βρέθηκαν στα εργαστήρια του πασίγνωστου Overclocker Coolaler, ο οποίος έκανε μερικές πρώτες δοκιμές πάνω τους.
Τα πρώτα συμπεράσματα είναι ότι αυτοί οι επεξεργαστές δεν είναι σαν τα αντίστοιχα Energy Efficient μοντέλα που είχε βγάλει η Intel στο παρελθόν, τα οποία είχαν ίδια συχνότητα λειτουργίας με τα "κλασικά" μοντέλα.
Τώρα, η συχνότητα είναι χαμηλωμένη και για τους δύο, με τον Core i5 750S να τρέχει στα 2.40 GHz (φτάνοντας με το Turbo Boost τα 3.20 GHz), ενώ ο Core i7 860S λειτουργεί στα 2.53 GHz (αγγίζοντας τα 3.46 GHz με το Turbo Mode). Και τα δύο μοντέλα με αυτόν τον τρόπο, απέκτησαν ένα TDP στα 82W, εν συγκρίσει με τα 95W που είχαν οι αντίστοιχοι Core i5 750 και Core i7 860.
Η ημερομηνία κυκλοφορίας τους προς το παρόν δεν είναι γνωστή, αλλά σίγουρα θα είναι μέσα στο Q1 2010. Με βάση τις δοκιμές που τους έκανε ο Coolaler μάλιστα, ο Core i7 860S κατάφερε και έφτασε τα 4.536 MHz (26 x 174,47 MHz, vCore στα 1,32V), ενώ ο Core i5 750S έπιασε τα 3.441 MHz (24 χ 143,4 MHz, με το vCore επίσης στα 1,32V), δοκιμάζοντάς τους πάνω στην ASUS P7P55D Deluxe με μία μνήμη DDR3 των 2GB.
my plaisio

Έως και 113% Overclocking μέσω του Turbo Mode, για τους νέους mobile Intel Core i7


Λίγο πριν βγουν τα Windows 7 στην αγορά, οι κατασκευαστές επεξεργαστών δείχνουν να έχουν μπει σε ένα "ντελίριο" ανακοινώσεων, με την Intel να παίρνει τώρα τη σκυτάλη, διαφημίζοντας τις δυνατότητες των καινούριων της mobile Core i7 CPU για τους φορητούς μας υπολογιστές.
Οι επερχόμενοι επεξεργαστές λοιπόν θα είναι οι Intel Core i7 640UM και Core i7 620UM, τμήμα της διπύρηνης αρχιτεκτονικής Arrandale της Calpella πλατφόρμας, με 4MB Cache αντί για 3MB, που θα έχουν οι Core i5 5x0, όπως ο Core i5 520UM.
Το σημαντικό βέβαια, είναι το Turbo Mode τους. Μέσω αυτού, ο Core i7 620UM θα μπορεί να υπερχρονιστεί από τα 1,06 GHz έως και τα 2,13 GHz με 18W TDP, αγγίζοντας το 113% σε αύξηση επιδόσεων! Αντίστοιχα, ο Core i7 640UM θα μπορεί να πάει από τα 1,20 GHz στα 2,26 GHz, κάνοντας και αυτός ένα σημαντικό άλμα σε απόδοση.
Ο Intel Core i7 620UM αναμένεται να πωλείται για 278 δολάρια, ενώ ο Core i7 640UM για 305 δολάρια, με μεγάλη πιθανότητα να μετατραπούν σε best sellers, για όσους αναζητούν ισχυρά laptops.
my plaisio

Ανακοινώθηκε ο σεναριογράφος της ταινίας Warcraft



Μιλώντας σε δημοσιογράφους του MTV, ο σκηνοθέτης Sam Raimi έκανε μια πολύ ενδιαφέρουσα αποκάλυψη σχετικά με την επερχόμενη ταινία που θα βασίζεται στο διάσημο online game World of WarCraft. Ο Raimi δήλωσε ότι έκλεισε συμφωνία με το γνωστό σεναριογράφο Robert Rodat, ο οποίος θα αναλάβει να γράψει τα κείμενα για την πολυαναμενόμενη ταινία.


Ο Rodat έχει γράψει τα σενάρια για τις ταινίες Saving Private Ryan με τον Tom Hanks και The Patriot με τον Mel Gibson. Εξηγώντας την επιλογή του, ο Raimi είπε τα εξής: "μπορεί να μην έχω ξανακάνει ποτέ ταινία που να βασίζεται σε παιχνίδι, αλλά θέλω να δουλέψω με σεναριογράφο που κάνει τέλεια ανάπτυξη χαρακτήρων. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, με το Robert Rodat".

Η ταινία είναι προγραμματισμένη να κάνει ντεμπούτο το 2011. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν άλλες πληροφορίες για τους υπόλοιπους συντελεστές.   πηγή:pcmag

Οκτώ νέοι Athlon II από την AMD



Η AMD ανακοίνωσε την κυκλοφορία νέων επεξεργαστών που εντάσσονται στην οικογένεια των Athlon II. Η εταιρεία ανακοίνωσε ούτε λίγο, ούτε πολύ οκτώ νέα μοντέλα, προσφέροντας στους καταναλωτές περισσότερες επιλογές σε διπύρηνους, τριπύρηνους και τετραπύρηνους επεξεργαστές, με τις τιμές τους να κυμαίνονται ανάμεσα στα 69 και τα 143 δολάρια.


Οι νέοι Athlon II X2 235e και 240e έχουν TDP 45W και συχνότητες λειτουργίας 2,7GHz και 2,8GHz, αντίστοιχα. Οι τριπύρηνοι περιλαμβάνουν τους ενεργειακά αποδοτικούς [TDP 45W] X3 400e και 405e με τα ρολόγια στα 2,2GHz και 2,3GHz. Τα άλλα δύο μοντέλα X3 είναι τα 425 και 435, με TDP 95W και συχνότητες λειτουργίας 2,7GHz και 2,9GHz, αντίστοιχα. Τέλος, οι νέοι τετραπύρηνοι είναι οι Athlon II X4 600e και 605e με TDP 45W και ταχύτητες 2,2GHz και 2,3GHz.

Όπως φαίνεται από την τιμολογιακή πολιτική, η AMD στοιχεύει στη μικρή και μικρομεσαία κατηγορία με αυτές τις κυκλοφορίες. Οι περισσότεροι από τους νέους επεξεργαστές είναι ιδανικοί για HTPC συστήματα, μια κατηγορία που γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής.  πηγή:pcmag

Sony VΑΙΟ σειρά X


Φορητότητα, χρηστικότητα και το design είναι οι παράμετροι που συνδυάζονται στη νέα σειρά notebook της Sony με την ονομασία X. Για αρχή δείτε ένα βίντεο που δείχνει χαρακτηριστικά τι περνάνε τα notebook για να αποδείξουν ότι αντέχουν...
Με βάρος που ξεκινά από 655 γραμμάρια, το VAIO της σειράς X. Είναι επίσης λεπτό και δεν ξεπερνά τα 13,9 χιλιοστά σε κάθε σημείο κατά μήκος του κομψού σώματός του.

Το λεπτό, ελαφρύ σασί του έχει μορφοποιηθεί από ανθρακονήματα, τα οποία διαθέτουν αντοχή και ελάχιστο βάρος. Έχει ενισχυθεί με αλουμίνιο στο σημείο όπου ακουμπάει ο καρπός, ενώ προσφέρει και μια σταθερή βάση για άνετη πληκτρολόγηση χάρις επίσης στην επαρκή απόσταση των χαρακτήρων και την άμεση απόκριση του πληκτρολογίου

Η χρηστικότητα ενισχύεται περαιτέρω με το νέο touchpad, το οποίο απλοποιεί την πλοήγηση στους φακέλους σας με ευρηματικές λειτουργίες κύλισης, επιλογής, αγγίγματος και zoom με την άκρη των δακτύλων σας.

Η οθόνη LCD X-black των 11,1 ιντσών με τεχνολογία οπίσθιου φωτισμού LED.

H φορητότητα θα πρέπει να συνδυάζεται και με υψηλή αυτονομία της μπαταρίας. Το VAIO της σειράς X, χάρη στον επεξεργαστή του που λειτουργεί σε χαμηλό βολτάζ και την ενεργειακά αποδοτική LCD οθόνη του, σας επιτρέπει να δουλέψετε έως 8 ώρες με μόνο μία φόρτιση της μπαταρίας πολυμερών λιθίου. Η προαιρετική μπαταρία επέκτασης ανεβάζει την αυτονομία στην απίστευτη διάρκεια των 16 ωρών.

Ακόμα κι αν βρίσκεστε μακριά από κάποιο σημείο Wi-Fi, το σύστημα VAIO Everywair WWAN σας επιτρέπει να παραμείνετε συνδεδεμένοι με υψηλής ταχύτητας πρόσβαση σε δίκτυα 3G HSPA mobile broadband, με ταχύτητες download μέχρι και 7,2 Mbps.

Παρά τη λεπτή γραμμή σχεδίασης του notebook, δεν έχει γίνει κανένας συμβιβασμός όσον αφορά τους τρόπους διασύνδεσης με τον έξω κόσμο. Δύο θύρες USB, θύρες Gigabit Ethernet και VGA, ακόμη και σύνδεση 802.11 b/g και Bluetooth προσφέρουν μέγιστη ευελιξία εκτός γραφείου. Υπάρχει επίσης μικρόφωνο, έξοδος ακουστικών και αναγνώστης για κάρτες Memory Stick και SD. Παράλληλα, αν κι έχει πάχος μόλις 2,25 χιλιοστά, η ενσωματωμένη κάμερα MOTION EYE δίνει και αυτή το παρόν.

Το VAIO της σειράς Χ έχει σχεδιαστεί για επαγγελματική χρήση με αυθεντικά Windows 7 Professional και έναν ενεργειακά αποδοτικό σκληρό δίσκο Solid State (SSD) χωρητικότητας 128GB, για άμεση και αξιόπιστη πρόσβαση στα δεδομένα σας.

Στα προαιρετικά αξεσουάρ περιλαμβάνεται μια πολυτελής θήκη από πραγματικό δέρμα, εξωτερικός οδηγός DVD με σύνδεση USB και ένα ασύρματο ποντίκι εξαιρετικού στυλ.

Το κομψό, ελαφρύ notebook VAIO της σειράς Χ θα είναι διαθέσιμο από τις 22 Οκτωβρίου του 2009. πηγή:fullHD




Μοντέλο
VAIO VPC-X11S1E/B
Επεξεργαστής
Επεξεργαστής Intel Atom Z540 1.86GHz
Λειτουργικό Σύστημα
Αυθεντικά Windows 7 Professional (32bit)
Μνήμη
2 GB (1 x 2 GB) DDR2 SDRAM
HDD
128 GB SSD Flash drive Serial ATA
Οθόνη
11.1” X-black LCD με τεχνολογία LED· WXGA 16:9 (1366 X 768)
Γραφικά
Mobile Intel Graphics Media Accelerator 500
Οδηγός οπτικών μέσων
-
Βάρος & διαστάσεις
0,78 κιλά (με την παρεχόμενη μπαταρία)·
185 x 13.9 x 278 χλστ. (Β x Υ x Π)
Άλλα
Σύστημα Everywair Wireless WAN 7.2 / 5.76 Mbps (HSDPA/HSUPA). WLAN 802.11 b/g/Draft n· Bluetooth®· Ψηφιακή κάμερα Motion Eye

Flip Mino HD




Το ρεύμα και η επιτυχία που δημιούργησε η Cisco με τη χαμηλού κόστους HD βιντεοκάμερα Flip έχει αναγκάσει ολόκληρη τη βιομηχανία να κατασκευάσει ανάλογες συσκευές. Η βιντεοκάμερα Flip έχει τετραγωνική μορφή, δεν έχει μεγάλο ζουμ και ως έξοδο μόνο USB.
To νέο μοντέλο είναι το Flip Mino HD όπου έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα, μεγαλύτερη οθόνη-μόνιτορ και νέα έκδοση λογισμικού.
Η βιντεοκάμερα Mino HD μπορεί να γράψει μέχρι δυο ώρες HD βίντεο ενώ η τιμή της είναι κάτω από τα 200 ευρώ.                fullHD

Liquid Image Scuba Series HD320


Μικρό καλοκαιράκι κάνει έξω και ήδη η νοσταλγία για το καλοκαίρι μεγαλώνει. Δε βιαζόμαστε όμως έρχεται το επόμενο καλοκαίρι του 2010.

Μέχρι τότε έχουμε το χρόνο να ανανεωθούμε και να αναδιοργανωθούμε. Ως πρώτη ιδέα ρίχνουμε μια μάσκα καταδύσεων της αμερικάνικης Liquid Image που έχει την ικανότητα να λαμβάνει βίντεο HD επιπέδου 720p (1280x720 @30fps) αλλά και να φωτογραφίζει στα 5 Μpixels.

Το μοντέλο είναι το Scuba Series HD320 που αντέχει σε βάθος 35 μέτρα. Οι φωτογραφίες και τα βίντεο αποθηκεύονται σε κάρτα-μνήμη microSD/SDHC, υπάρχει θύρα USB, ενδεικτικό LED ότι έγινε η φωτογράφηση και σκόπευτρο.    fullHD

Το ηλεκτρικό αμάξι που φορτίζεται σε 10 λεπτά

Η ομάδα Electric Vehicle Team (EVT) του MIT (Ινστιτούτο Τεχνολογίας Μασαχουσέτης) αντιμετώπισε με επιτυχία ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια που στέκονταν απέναντι στην επιτυχία του ηλεκτρικού οχήματος: τους χρόνους επαναφόρτισης.
Έτσι, στο απώτερο μέλλον αναμένεται να παρουσιάσει ένα πρωτότυπο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα επιτυγχάνει επιτάχυνση 0 - 100 χιλιομέτρων ανά ώρα σε λιγότερο από εννέα δευτερόλεπτα, θα διανύει απόσταση 200 μιλίων και θα επαναφορτίζεται πλήρως σε λιγότερο από 11 λεπτά.
Το όχημα θα διαθέτει 8.000 μπαταρίες ιόντων λιθίου και, παρότι τώρα φορτίζεται από ειδικό φορτιστή τού MIT ισχύος 350 KW, στο μέλλον θα μπορεί να φορτίζεται ακόμα κι από την οικιακή παροχή.
Η πρόοδος του εγχειρήματος των ερευνητών του MIT παρουσιάζεται συνεχώς στο EVT blog.
mobilenews

Τι είναι το e-Health


Με την ανάπτυξη της βιοιατρικής τεχνολογίας, εκτός από τις πολλαπλές ωφέλειες που είχε η ιατρική επιστήμη, δημιούργησε μεγάλο όγκο δεδομένων, δεδομένα διαφορετικών τύπων (εικόνα, σήμα, κείμενο, χαρακτήρες, αριθμοί). Η ανάγκη που δημιουργήθηκε και μέχρι σήμερα υπάρχει είναι η διαχείριση του μεγάλου όγκου δεδομένων, η οργανωμένη αποθήκευση τους σε βάσεις δεδομένων, η αξιοποίηση των δεδομένων αυτών (χάρτης υγείας, δείκτες απόδοσης, νοσολογικές βάσεις δεδομένων, επιδημιολογικές βάσεις δεδομένων, δημόσιας υγείας βάσεις δεδομένων κτλ), η ανάλυση δεδομένων και η παραγωγή γνώσης.
Πρωταρχικό καθήκον των κυβερνήσεων και των μετόχων ιδιωτικών νοσηλευτικών ιδρυμάτων είναι να δημιουργήσουν και να παρέχουν στους γιατρούς και στους επαγγελματίες υγείας τα κατάλληλα εργαλεία, ώστε να είναι δυνατή η έρευνα και θεραπεία των ασθενειών με ταυτόχρονη μείωση του κόστους τους. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να υιοθετηθεί στρατηγικά η εφαρμογή του e-Health στην υγεία του δημόσιου και
ιδιωτικού τομέα και όχι η αποσπασματική και η μη ολοκληρωμένη εφαρμογή του και ιδιαίτερα από άτομα τα οποία δεν έχουν τις απαραίτητες γνώσεις και προϋποθέσεις.
Τι είναι το e-Health
Είναι η χρήση αξιόπιστων υγειονομικών δεδομένων και πληροφοριών, τον σωστό χρόνο, στο σωστό μέρος, μέσω της τεχνολογίας των επικοινωνιών και της τεχνολογίας της πληροφορικής της υγείας, με σκοπό τη βελτίωση τής λειτουργίας των υγειονομικών συστημάτων και την ποιοτική αναβάθμιση της υγείας των πολιτών.
Η εφαρμογή του e-Health project θα προσδιορίζει για τους επαγγελματίες υγείας και σε κάθε ενδιαφερόμενο στην Κύπρο ότι υπάρχει η ολοκληρωμένη και η κατάλληλη πληροφορική υποδομή για να πραγματοποιείται η διαχείριση των υγειονομικών δεδομένων και πληροφοριών μέσω της τεχνολογίας της πληροφορικής της υγείας, με σκοπό την συνεχή ποιοτική αναβάθμιση των παρεχομένων υγειονομικών υπηρεσιών με ταυτόχρονη συμπίεση του κόστους τους. Με τη δημιουργία ενός ενιαίου ηλεκτρονικού δικτύου παροχής υπηρεσιών και πληροφόρησης μεταξύ των υγειονομικών μονάδων του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.
Η σύνδεση όλων των τύπων υγειονομικών μονάδων (νοσοκομεία, κλινικές, ιατρεία κτλ) μέσω της τεχνολογίας των επικοινωνιών και η αρχειοθέτηση όλων των δεδομένων που αφορούν τον ιατρικό φάκελο του ασθενή, τη λειτουργία των υγειονομικών μονάδων, των προγραμμάτων προληπτικής ιατρικής, της δημόσιας υγείας, των νοσολογικών βάσεων δεδομένων, των επιδημιολογικών βάσεων δεδομένων. Η εφαρμογή του θα ήταν μια δεύτερη επανάσταση μετά την επανάσταση της βιοϊατρικής τεχνολογίας και θα παρείχε πολλαπλές και πολυεπίπεδες ωφέλειες στην παροχή υγειονομικών υπηρεσιών, εξυπηρετώντας την πιο πάνω περιγραφόμενη διαχρονική ανάγκη και ιδιαίτερα την δυνατότητα-εργαλείο προς τους γιατρούς και τους υπόλοιπους επαγγελματίες υγείας της διάγνωσης μέσω της πληροφορίας από τις ιατρικές βάσεις δεδομένων.
Ο γιατρός αποτελεί και θα αποτελεί για τους επόμενους αιώνες βασικό και καθοριστικό παράγοντα για τη διάγνωση και θεραπεία των ασθενειών, ανεξάρτητα με την πρόοδο και εξέλιξη της τεχνολογίας και των επιστημών. Εκείνο που χρειαζόμαστε, είναι όχι την αντικατάσταση των γιατρών και των υπόλοιπων επαγγελματιών υγείας με "έμπειρα συστήματα που θα τους αντικαθιστούν επάξια", αλλά εργαλεία κατάλληλα που τους βοηθούν στην καθημερινή αντιμετώπιση περιστατικών, στην προώθηση της μελέτης και της έρευνας και η συνεχή τους εκπαίδευση.
Επίσης θα αποτελέσει σημαντικό εργαλείο για την εφαρμογή των τωρινών μεταρρυθμίσεων στην υγεία (ΓΕΣΥ), αλλά και των μελλοντικών μεταρρυθμίσεων, αφού
τα πάντα στο μέλλον θα περιστρέφονται γύρω απο τις νέες τεχνολογίες και ιδιαίτερα από την ιατρική τεχνολογία, όπου το e-Health project θα αποτελέσει βασική και διαχρονική πλατφόρμα, η οποία θα τις απορροφά και θα τις ενσωματώνει και θα
•    δίνεται συνεχώς η δυνατότητα για την ανάπτυξη νέων εφαρμογών για την προστασία της υγείας των πολιτών βασισμένες στις νέες τεχνολογίες.
•    αναπτυχθεί και θα διευρυνθεί το επίπεδο της υγειονομικής έρευνας και ανάλυσης των υγειονομικών δεδομένων με ταυτόχρονη μείωση του κόστους της
•    αναπτυχθεί η συνεχιζόμενη εκπαίδευση και κατάρτιση όλων των επαγγελματιών της υγείας μέσω της αξιοποίησης των υγειονομικών δεδομένων
•    συμβάλει καθοριστικά στην ανάπτυξη της δημόσιας υγείας, απεικονίζοντας υγειονομικά δεδομένα σε χάρτες υγείας και συσχετίζοντας τα με τις καθημερινές δράστηριότητες των πολιτών η άλλων παραγόντων είναι δυνατή η συνεχής ποιοτική αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας με ταυτόχρονη μείωση τους κόστους τους.
Η εφαρμογή άμεσα της διαθέσιμης γνώσης θα μας επιτρέψει τη βελτίωση της καθημερινής ζωής των πολιτών της χώρας, κάνοντας την λιγότερη τεταμένη και περισσότερο υγιεινή. Η Πολιτεία να διαθέτει τα κατάλληλα δεδομένα για την παραγωγή και εφαρμογή πολιτικών υγείας αφενός, και αφετέρου να μειώνει το κόστος των παρεχομένων υπηρεσιών με ταυτόχρονη και συνεχή ποιοτική αναβάθμιση τους.
Οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν ηλεκτρονικές υπηρεσίες υγείας αφενός, και αφετέρου να πληροφορούνται για την υγείας τους, για την ασθένεια
τους, για τις εξελίξεις στην τεχνολογία της υγείας, της βιοτεχνολογίας.
mobilenews

Ηλιακά κινητά τηλέφωνα


Λύνονται τα χέρια εκατομμυρίων ανθρώπων σε Αφρική και Ασία Μπορεί στη Δύση τα ηλιακά κινητά να φαντάζουν απαρχαιωμένα, σε περιοχές της Αφρικής όμως (όπως η Ουγκάντα) που το ρεύμα ποτέ δεν είναι αρκετό και η χρήση του είναι εξαιρετικά χρονοβόρα και δαπανηρή, τα ηλιακά κινητά τηλέφωνα αποτελούν επαναστατική τεχνολογία.
Τώρα πια οι αγρότες των περιοχών θα μπορούν να ελέγχουν τις τιμές των προϊόντων τους, το μετεωρολογικό δελτίο και δεν θα ανησυχούν για την μπαταρία.
Η καινούρια πραγματικότητα σε Ασία και Αφρική προσφέρει νέες επαγγελματικές ευκαιρίες, καθώς 10.000 νέοι υπογράφουν συμβόλαιο για κινητό κάθε μήνα.
Η Samsung μάλιστα με το Solar Guru που θα κυκλοφορήσει τον Ιούνιο στην Ινδία σχεδιάζει τις πρώτες κινήσεις επέκτασης σε Αφρική και Ασία.        mobilenews

Δημόσια δοκιμαστική έκδοση του Office 2010

Η Microsoft ανακοίνωσε εχθές ότι θα δώσει δωρεάν δημόσια δοκιμαστική έκδοση για τα προϊόντα της Office 2010, Project 2010, Visio 2010 και SharePoint Server 2010. Αυτό σημαίνει ότι ο καθένας θα μπορεί να κατεβάσει μία δοκιμαστική έκδοση μέσα στο Νοέμβριο, και θα μπορεί να τη χρησιμοποιεί για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Μέχρι τώρα, το Office 2010 υπήρχε σε κλειστή για το κοινό, δοκιμαστική έκδοση private technical preview.
To Office 2010 θα υπάρχει σε δύο εκδόσεις, 32 και 64bit, και θα τρέχει σε Windows XP SP3, Windows Vista και Windows 7. Αν ο υπολογιστής σας είναι ικανός να τρέξει το Office 2007 τότε θα μπορεί να τρέξει και το Office 2010 .        digitalnews

Ο Miyamoto μιλάει για το διάδοχο του Wii

Σύμφωνα με εκτιμήσεις του Shigeru Miyamoto, η επόμενη κονσόλα της Nintendo είναι πιθανό να ακολουθήσει το δρόμο που χάραξε το Wii -ένα μικρό σε μέγεθος και φθηνό μηχάνημα. "Με το Wii Remote και το Wii Motion Plus, καταφέραμε να παρουσιάσουμε ένα interface που είναι και ελκυστικό, αλλά και στη σωστή τιμή για το ευρύ κοινό. Αν και δεν έχουμε συγκεκριμένα σχέδια για το τί θα κάνουμε με το hardware στο μέλλον, πιστεύω ότι επειδή αυτό το interface είναι άκρως ενδιαφέρον, υπάρχει πιθανότητα να εφαρμόσουμε την ίδια φιλοσοφία και στο επόμενο μηχάνημα, το οποίο ίσως να είναι και μικρότερο σε μέγεθος, αλλά και πιο φθηνό" δήλωσε χαρακτηριστικά ο θρυλικός δημιουργός στο Popular Mechanics.
πηγή:gameover

Επιστροφή σε φόρμα για το “Pro”, πλησιάζει όμως τις παλαιές δόξες;

Εδώ είμαστε λοιπόν, ακόμα ένα φθινόπωρο, ακόμα μία αθλητική για τα videogames περίοδο, με τις ετήσιες αθλητικές κυκλοφορίες να μάχονται για το θρόνο του βασιλιά, ο οποίος ως καθεστώς πλέον, δεν λέει να αλλάξει χέρια -είτε μιλάμε για μπάσκετ, είτε για ποδόσφαιρο. Η μετάβαση της σειράς Pro Evolution Soccer στην 7η γενιά κονσόλων, ήταν το λιγότερο άγαρμπη. Τη στιγμή που ο ανταγωνισμός επένδυσε σε νέα τεχνολογία, γκρεμίζοντας την τότε φόρμουλα και αναδομώντας ένα εντελώς ανανεωμένο franchise, είδαμε μία Konami να παραδίδει παιχνίδια που δεν έλεγαν να ξεφορτωθούν τη last-gen “μυρωδιά” από πάνω τους, κυρίως λόγω της έλλειψης νεωτερισμών και της γενικής στασιμότητας που παρουσίαζε το franchise τα τελευταία χρόνια. Παρότι εκθρονισμένο, το περσινό Pro Evolution Soccer 2009, άφησε το παράθυρο της βελτίωσης ανοιχτό, δίνοντας υποσχέσεις για το μέλλον. Το πολυπόθητο για πολλούς PES 2010 είναι εδώ. Έχει εκπληρώσει τις υποσχέσεις του, και αν ναι, αρκεί αυτό;
360 μοίρες: Ή μήπως όχι;
Παρότι έχουν περάσει χρόνια ολόκληρα από την πρώτη κυκλοφορία PES τίτλου σε next-gen κονσόλα (Pro Evolution Soccer 6 στο Xbox 360), η άρνηση της Konami να απομακρύνει τους μηχανισμούς του παρελθόντος από την, κατά τα άλλα, εμπορικά επιτυχημένη συνταγή, της στοίχισε πόντους όσον αφορά στην απόδοση του ρεαλιστικού στοιχείου.
Όπως και ο ανταγωνισμός, το PES 2010 παρουσιάζει για πρώτη φορά κίνηση στις 360 μοίρες, ή τουλάχιστον αυτό αναγράφει στο “κουτί”. Το να προσπαθεί να συνδυάσει κανείς animations που κατά κόρον κουβαλούν έτη στη πλάτη τους, με ένα σύστημα κίνησης που απαιτεί άμεσο και κυρίως γρήγορο χειρισμό, φαντάζει επικίνδυνα καταστροφικό. Και στην περίπτωση του PES 2010, κατά γενική ομολογία είναι. Ενώ λοιπόν ο πυρήνας του gameplay μένει πιστός στη σειρά, παρατηρούμε μία πτώση στο ρυθμό, με τους παίκτες να κινούνται αισθητά πιο αργά στο χορτάρι, κάτι που είναι απόρροια της λαθεμένης χρήσης των 360 μοιρών. Ελέω της έλλειψης gameplay υψηλών ταχυτήτων και ομαλών animations, κάθε φορά που ο παίκτης αλλάζει κατεύθυνση, δίνει την εντύπωση πως “σέρνεται” προς τα πίσω, πριν ξεκινήσει την πορεία του. Παρά λοιπόν την κατάργηση των 8 αξόνων, η κίνηση των παικτών εξακολουθεί να έχει μία ρομποτική αίσθηση, που τοποθετείται χιλιόμετρα μακριά από την απόδοση μίας ρεαλιστικής εμπειρίας.
You haz next-gen? Το gameplay
Όπως είπαμε και παραπάνω, ο ρεαλισμός δεν είναι το ατού του Pro Evolution Soccer 2010. Και η απουσία του τελευταίου, γίνεται εμφανής σε κάθε τομέα του gameplay. Ενώ λοιπόν στα "χαρτιά” έχουμε ένα παιχνίδι που περιέχει το άκρον άωτο της φυσικότητας στην κίνηση (βλ. 360 μοίρες), δε φαίνεται να το εκμεταλλεύεται στο ελάχιστο. Και αυτό επειδή το gameplay έχει μείνει σε γενικές γραμμές ίδιο και απαράλλακτο.
Σίγουρα, έχουμε μερικά νέα animations, μα η αντίδραση των παικτών στις εντολές μας εξακολουθεί να είναι ετεροχρονισμένη και άτσαλη, οι τακτικές του στυλ “παιχνίδι στα φτερά του γηπέδου, και εισχώρηση στην άμυνα από εκεί” δηλώνουν παρούσες, και η συμπεριφορά της μπάλας βγάζει επιδεικτικά τη γλώσσα στους νόμους της φυσικής. Ας πάρουμε ως παράδειγμα το παιχνίδι στο κέντρο του αγωνιστικού χώρου. Στην προσπάθειά της να κάνει το gameplay να φαντάζει πιο ρεαλιστικό, όπως αναφέραμε και παραπάνω, η Konami μείωσε το ρυθμό του παιχνιδιού. Αυτό όμως δεν απαγορεύει στη στρογγυλή θεά να ταξιδεύει με παράδοξες ταχύτητες στον αγωνιστικό χώρο, καταργώντας τον όποιο ρεαλισμό προσπάθησε να εισάγει η ομάδα ανάπτυξης. Γενικά, θα μπορούσαμε να πούμε, πως για κάθε βελτίωση που κάνει την εμφάνιση της στο νέο τίτλο, υπάρχει κι ένα μειονέκτημα που συμβάλλει αρνητικά στην όλη εμπειρία.
Τα μαρκαρίσματα και το σύστημα tackling είναι αισθητά βελτιωμένα. Οι παίκτες πέφτουν πάνω στη μπάλα -ή και στα πόδια του αντιπάλου, εκάστοτε- με έναν πιο αληθοφανή τρόπο, πράγμα που ισχύει και όταν δύο παίκτες διεκδικούν τη μπάλα σε μεγάλες ταχύτητες. Το περιορισμένο σύστημα ανίχνευσης συγκρούσεων όμως, και τα επαναλαμβανόμενα animations πτώσεων, οδηγούν στη δημιουργία κλασσικών PES στιγμών. Οι φίλοι της σειράς έχουν μάθει να ζουν με τις παραξενιές αυτές, αν και δεν ξέρουμε αν θα έπρεπε, τη στιγμή που το FIFA 10 -και η πλειοψηφία των αθλητικών παιχνιδιών, γενικότερα- αποδίδει φόρο τιμής στο ρεαλισμό του αθλήματος.
Η τεχνητή νοημοσύνη των τερματοφυλάκων έχει επίσης υποστεί δραματική βελτίωση, κάτι που είναι ιδιαίτερα θετικό, αφού η συμπεριφορά τους παίζει καταλυτικό ρόλο στο παιχνίδι. Οι keepers κάνουν γενναίες εξόδους, αποκρούουν με γροθιές μία δυνατή μπαλιά και ασφαλίζουν τη μπάλα στην αγκαλιά τους με μεγαλύτερη προσοχή. Μια κακή συνήθεια που παρουσιάζουν όμως, είναι η τολμηρή συνήθεια να ασφαλίζουν τη μπάλα με τη δεύτερη επέμβαση. Αν και όχι απαραίτητα κακό, μιας και αντιθέτως προσθέτει στο ρεαλισμό, τέτοια συμπεριφορά από πλευράς των τερματοφυλάκων μπορεί να οδηγήσει σε “ανόητα” γκολ, ή ακόμα και αυτογκόλ, αφού οι αμυντικοί έχουν την τάση να παρεμβαίνουν εκεί που δεν πρέπει.
πηγή:gameover

James Cameron's Avatar

Είναι πια γνωστή (και πονεμένη!) υπόθεση η μεταφορά κινηματογραφικών επιτυχιών σε μορφή videogames. Προϊόντα που ανακοινώνονται υπερβολικά κοντά στην ημερομηνία κυκλοφορίας της ταινίας στην οποία βασίζονται, και που συνήθως έχουν κατασκευαστεί με ρυθμούς αγώνα 100 μέτρων με αντίπαλο το ρολόι ώστε να προλάβουν να κυκλοφορήσουν σε αυτή ακριβώς την ημερομηνία. Έτσι, καταλήγουμε σε δύο εξίσου απέλπιδες πιθανότητες: ή ένα τελείως τυποποιημένο παιχνίδι χωρίς ίχνος καινοτομίας, original σκέψης και ψυχής που προορίζεται να ξεχαστεί μέχρι να φύγει η ταινία από τις αίθουσες, ή μια προσπάθεια για κάτι ποιοτικό με υποψίες ιδεών που θα μπορούσαν να είναι ενδιαφέρουσες και με ένα μεράκι-φάντασμα να κυκλοφορεί μέσα στα textures και στα μοντέλα του παιχνιδιού, όπου όμως δε δόθηκε ο απαραίτητος χρόνος ώστε αυτά τα στοιχεία να συνθέσουν ένα καλό αποτέλεσμα.
Σε αυτό το κλίμα, η ανακοίνωση της Ubisoft ότι ετοιμάζει ένα videogame που βασίζεται στο πολυαναμενόμενο Avatar του πρωτοπόρου σκηνοθέτη James Cameron, δεν είναι ένα νέο που θα μπορούσε να μας γεμίσει με αισιοδοξία. Ωστόσο, η Ubisoft ισχυρίζεται πως το Avatar: The Game δε θα είναι ένα τυπικό movie adaptation, και η κατασκευή του δεν υπάγεται στη συνηθισμένη διαδικασία που ακολουθείται σ’αυτές τις περιπτώσεις. Τέτοια λόγια βέβαια έχουμε ακούσει πολλές φορές από studio που θέλουν να πουλήσουν ένα προϊόν. Όμως από την άλλη, κι ο James Cameron δεν είναι ένας συνηθισμένος σκηνοθέτης.
Επιβεβαιώνοντας τους ισχυρισμούς της Ubisoft, ο Cameron ενδιαφέρθηκε από την αρχή για την ανάπτυξη του παιχνιδιού, η οποία ξεκίνησε σχεδόν ταυτόχρονα με τα γυρίσματα της ταινίας. Δηλώνοντας πως ενδιαφερόταν εξίσου για τη διάσταση που θα μπορούσε να προσθέσει ένα παιχνίδι στην ιστορία που ήθελε να αφηγηθεί, ο σκηνοθέτης άφησε τους developers της Ubisoft να δημιουργήσουν το παιχνίδι σύμφωνα με τα κριτήρια που θεωρούσαν αυτοί καλύτερα, παρεμβαίνοντας μόνο στους τρόπους με τους οποίους το παιχνίδι θα συνδέεται με την ταινία (η ιστορία του παιχνιδιού θα είναι prequel της ταινίας και θα αποτελεί ένα είδος προετοιμασίας για τα γεγονότα που θα δούμε σε αυτή). Με τον τρόπο αυτό, ο Cameron και η Ubisoft ελπίζουν πως δημιούργησαν έναν τίτλο ο οποίος θα μπορεί να σταθεί τόσο στα δικά του πόδια, όσο και δίπλα στην ταινία με την οποία συνδέεται.
Η ιστορία της ταινίας και του παιχνιδιού τοποθετείται στον πλανήτη Pandora (δημοφιλές όνομα πλανήτη αυτό τελευταία!), όπου οι άνθρωποι προσπαθούν να στήσουν επιχειρήσεις εξόρυξης των φυσικών πόρων που διαθέτει. Το παιχνίδι ξεκινά χρόνια πριν την ταινία, εξιστορώντας τις πρώτες προσπάθειες της ανθρωπότητας να εδραιώσει την παρουσία της εκεί. Το πρόβλημα είναι ότι μας πρόλαβαν άλλοι, καθώς ο πλανήτης κατοικείται από μια ιθαγενή φυλή νοημόνων πλασμάτων, των Na’vi, που δεν έχουν καμία διάθεση να αφήσουν το σπίτι τους να γίνει βιομηχανική περιοχή των ανθρώπων. Δεν θα πάρετε και βραβείο αν μαντέψετε τη συνέχεια: πόλεμος.
Παίζοντας το Avatar: The Game, έχουμε τη δυνατότητα να επιλέξουμε ανάμεσα στις ανθρώπινες δυνάμεις και στους Na’vi. Ξεκινώντας με την πλευρά των ανθρώπων στο demo που δοκιμάσαμε, βλέπουμε ένα shooter τρίτου προσώπου που θα φανεί πολύ γνώριμο σε όσους έχουν παίξει πάνω από ένα παιχνίδι στη συγκεκριμένη κατηγορία. Ο χειρισμός με το χειριστήριο του Xbox 360 είναι απόλυτα λειτουργικός και δεν επιφυλάσσει κάποια ιδιαίτερη καινοτομία, αλλά ούτε και κάποια δυσάρεστη έκπληξη. Εντύπωση κάνουν κάποιες ειδικές ικανότητες του space marine μας οι οποίες ενεργοποιούνται με το πάτημα του LB και κάποιο από τα face buttons, και περιλαμβάνουν μία ικανότητα καμουφλάζ και την κλήση αεροπορικής υποστήριξης.
Οι εχθροί που έχουμε να αντιμετωπίσουμε περιορίζονται στην πανίδα της Pandora, με κάποια παράξενα τετράποδα όντα, ορισμένα εχθρικά φυτά και το αποκορύφωμα στο demo, έναν τεράστιο δεινόσαυρο με κεφάλι σε σχήμα σφυριού. Τα όπλα μας (assault rifles, shotguns, φλογοβόλα, κλπ.) δεν παρουσιάζουν κάποιο ξεχωριστό ενδιαφέρον, όμως υπάρχει η δυνατότητα να οδηγήσουμε ορισμένα από τα mechs που θα δούμε και στην ταινία, αλλά και άλλα οχήματα όπως το ελικόπτερο με το οποίο ξεκινάμε. Η δράση είναι γρήγορη και σε γενικές γραμμές καλοστημένη, προσφέροντας μια αρκετά τυπική εμπειρία shooter, αν και όχι κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί.   πηγή: gameover

"Το Xbox 360 θα ξεπεράσει το PS3 φέτος"

Άκρως καυστικός ήταν ο Aaron Greenberg -Director of Product Management της Microsoft- μιλώντας στο Game Informer σχετικά με την μάχη των δύο κονσολών και δήλωσε πεπεισμένος πως το Xbox 360 θα υπερέχει φέτος στις πωλήσεις έναντι του PS3. "Ήμασταν σίγουροι πως το Playstation 3 θα έμπαινε δυνατά στην μάχη των πωλήσεων με την κυκλοφορία ενός νέου Slim μοντέλου. Αυτό όμως δεν αποτελεί έκπληξη για μας ή τους αναλυτές της εταιρίας, αφού είναι λογικό να αναθερμανθεί η αγορά με την είσοδο ενός νέου μοντέλου και σε μειωμένη τιμή μάλιστα. Αυτό που θέλω να πω, είναι ότι παραμένουμε σίγουροι ότι το Xbox 360 όχι μόνο θα κόψει πρώτο το νήμα τη φετινή χρονιά, αλλά θα κερδίσει και τη μάχη της τρέχουσας γενιάς κονσολών" δήλωσε καυστικά το στέλεχος της εταιρίας, αναφερόμενος στο PlayStation 3.
Σύμφωνα με τον Greenberg, τα νούμερα δεν έχουν πάντα πρωτεύουσα σημασία, αυτό που είναι σημαντικό είναι “ολόκληρο το οικοσύστημα και η επένδυση στο μέλλον της βιομηχανίας” και ακόμα περισσότερο το κέρδος. “ Η Sony για παράδειγμα, ανακοίνωσε πως χάνει χρήματα για κάθε μία κονσόλα PS3 που πουλάει, ενώ τώρα που η τιμή έπεσε ακόμα πιο πολύ, η εταιρία χάνει ακόμα περισσότερα χρήματα. Ίσως θα πρέπει να αναρωτηθούμε εάν η πολιτική της είναι βιώσιμη;” είπε κλείνοντας ο Aaron Greenberg.               gameover

Τα DLC "πλάνα" του Gοd of War III


Ο παραγωγός του God Of War III, Stig Asmusse σε δηλώσεις του στο GamePro, αναφέρθηκε στο πιθανό downloadable πακέτο που θα κυκλοφορήσει για το παιχνίδι. “Πιθανόν να προσθέσουμε στο ήδη υπάρχον παιχνίδι, επιπλέον προκλήσεις μέσω DLC. Είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να μην παραμένει στάσιμο το παιχνίδι, αλλά αντίθετα, να προχωράει ένα βήμα παραπέρα την σειρά. Για παράδειγμα, στο παιχνίδι μας δίνεται η δυνατότητα να ιππεύσουμε πλάσματα και μπορεί μέσω DLC να προσθέσουμε μία αποστολή κατά τη διάρκεια της οποίας, θα πρέπει σε συγκεκριμένο χρόνο να ιππεύσουμε έναν Κύκλωπα και να σκοτώσουμε έναν συγκεκριμένο αριθμό εχθρών” ανέφερε χαρακτηριστικά Ο Asmusse. Σχετικά με το κυρίως παιχνίδι, δήλωσε πως η διάρκειά του θα κυμαίνεται μεταξύ 10 και 20 ωρών αναλόγως τις δυνατότητές του παίκτη. Αναφέρθηκε επίσης και στη σκέψη της ομάδας σχεδιασμού, να εκμεταλλεύεται το παιχνίδι τις δυνατότητες του Sixaxis.
Το God of War III αναμένεται να κυκλοφορήσει το Μάρτιο του 2010 αποκλειστικά για το PlayStation 3.
gameover

Έτοιμο το demo του Ratchet & Clank


Η Insomniac τηρώντας τις υποσχέσεις της, ανακοίνωσε ότι το demo του επερχόμενου Ratchet & Clank Future: A Crack in Time είναι έτοιμο και οι φίλοι της σειράς θα μπορούν σύντομα να πάρουν μια πρώτη γεύση. Η εταιρία διευκρίνισε ότι θα γίνει διαθέσιμο από μεθαύριο μέσω του αμερικάνικου PlayStation Store, με τους παίκτες της Ευρώπης να πρέπει να κάνουν υπομονή μία εβδομάδα. Βέβαια όπως έχει γίνει γνωστό, δεν θα πρόκειται για ένα demo αλλά για δύο, με το κάθε ένα από αυτά να δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να ελέγχουν είτε τον Ratchet, είτε τον Clank.
Το Ratchet & Clank Future: A Crack in Time προορίζεται αποκλειστικά για το PlayStation 3 και θα γίνει διαθέσιμο στα ράφια των καταστημάτων από τις 6 Νοεμβρίου.   gameover

Διαθέσιμο το demo του Football Manager 2010

Διαθέσιμο έγινε το demo του Football Manager 2010, σε δύο εκδόσεις, οι οποίες μας επιτρέπουν να παίξουμε για μισή season, ενώ τα saves του θα είναι συμβατά με την πλήρη έκδοση του παιχνιδιού. Η έκδοση "Vanilla" του demo δεν περιέχει φωτογραφίες των παικτών ή λογότυπα των ομάδων και είναι διαθέσιμα τα πρωταθλήμτα της Αγγλίας, της Σκωτίας, της Ουαλίας και της Ιραλνδίας. Από την άλλη πλευρά, σαφώς πλουσιότερη είναι η έκδοση "Strawberry" του demo, η οποία περιέχει κανονικά τις φωτογραφίες των παικτών και τα  λογότυπα των ομάδων, ενώ είναι διαθέσιμα τα πρωταθλήματα της Αγγλίας, της Σκωτίας, της Γαλλίας, της Ισπανίας, της Πορτογαλλίας, της Ιταλίας, της Νορβηγίας, της Δανίας, της Σουηδίας, της Βραζιλίας, της Αργεντινής και της Ινδονησίας. Και τις δύο εκδόσεις του demo μπορείτε να τις βρείτε στο επίσημο site του παιχνιδιού.
Το Football Manager 2010 θα κυκλοφορήσει σε PC και Mac στις 30 Οκτωβρίου, ενώ την ίδια μέρα θα κυκλοφορήσει και το FOOTBALL MANAGER HANDHELD 2010, που είναι η έκδοση του παιχνιδού για το PSP.    pc.gameover

Το SAW οδεύει προς τα PC


Σε μια κίνηση που δεν έχει συνηθίσει το κοινό της ετοιμάζεται να προβεί η Konami, σχετικά με την κυκλοφορία του SAW στο PC. Η ιαπωνική εταιρία αποκάλυψε ότι ο τίτλος θα κυκλοφορήσει μέσω της Steam, ξεκαθαρίζοντας παράλληλα ότι δεν πρόκειται να διατεθεί μέσω των καταστημάτων. Έτσι, επιβεβαιώνεται μεν η κυκλοφορία του SAW για τους προσωπικούς υπολογιστές, αλλά από την άλλη παραμένει άγνωστο το πότε θα μπορέσουν οι χρήστες να το δοκιμάσουν –εικάζεται ότι θα διατεθεί μέχρι τα τέλη του μήνα Το SAW κυκλοφορεί ήδη στις κονσόλες και οι, μάλλον αποκαρδιωτικές, κριτικές ώθησαν την Konami στη συγκεκριμένη κίνηση, θέλοντας φυσικά να αποφύγει τα επιπλέον έξοδα.  pc.gameover

Πεντάλ για το PC σας


Επειδή τα δύο χέρια δεν είναι ποτέ αρκετά για το χειρισμό του υπολογιστή, κάποιοι σκέφτηκαν να αναθέσουν καθήκοντα χειρισμού και στα πόδια. Το πεντάλ που βλέπετε συνδέεται με το PC σας μέσω USB και περιμένει τις εντολές σας για να τις διαβιβάσει στον αποδέκτη τους. Φαντασία να υπάρχει, κι όλα γίνονται.
Το software που συνοδεύει το πεντάλ, σας επιτρέπει να ορίσετε ένα οποιοδήποτε keyboard shortcut που θα ενεργοποιείται όταν χρησιμοποιείτε το πόδι σας. Σκεφτήκαμε αρκετή ώρα, αλλά δε μας ήρθε καμιά τρομερή ιδέα. Τι θα μπορούσαμε, δηλαδή, να αναθέσουμε στο πεντάλ; Να ανοίγει τον Windows Explorer; Να κάνει refresh στη σελίδα;
Αν βρείτε δύο ή περισσότερες χρήσιμες λειτουργίες, σας ενημερώνουμε ότι μπορείτε να συνδέσετε επιπλέον πεντάλ στον υπολογιστή σας. Η τιμή του είναι 12 ευρώ.   πηγή:t3mag

Νέο nettop από την LG


Η LG ανακοίνωσε επίσημα το νέο XPION X30, έναν επιτραπέζιο υπολογιστή βασικών προδιαγραφών, που μπορεί μεν να μην παίζει games τελευταίας γενιάς στα 120 frames ανά δευτερόλεπτο, αλλά τα καταφέρνει μια χαρά σε απλές καθημερινές εργασίες. Παρά το γεγονός ότι εντάσσεται στην κατηγορία των nettops (το αντίστοιχο των netbooks για desktop PCs) δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα στην αναπαραγωγή multimedia υψηλής ανάλυσης, χάρη στο chipset ION της Nvidia.
Ο επεξεργαστής είναι ο γνωστός και μη εξαιρετέος Intel Atom 230 με συχνότητα λειτουργίας 1.6GHz, υποβοηθούμενος από 2GB μνήμης. Ο σκληρός δίσκος που έχει επιλέξει η LG μπορεί να αποθηκεύσει 250GB δεδομένων. Στην παρούσα φάση θα αρχίσει να διατίθεται με Windows Vista, αλλά είναι βέβαιο ότι σύντομα θα γίνει η αλλαγή στα Windows 7.
Απομένει να ανακοινωθεί η ακριβής ημερομηνία διάθεσης και η τιμή
πηγή:t3mag

Open office 3.2 beta

Κυκλοφόρησε η δοκιμαστική έκδοση open office 3,2.Κατεβάστε την δοκιμαστική έκδοση από εδώ.
Η τελική έκδοση θα τεθεί σε κυκλοφορία τον Δεκέμβριο.

Σύντομα οι πρώτες τηλεοράσεις με "Intel Inside"

Κατά τη διάρκεια του Intel Developer Forum, η εταιρεία που γέννησε τους Core και τους Atom παρουσίασε νέα προϊόντα, εκ των οποίων τα περισσότερα ήταν λίγο-πολύ αναμενόμενα. Για παράδειγμα, η Intel παρουσίασε τους πρώτους Core i7 για notebooks. Ωστόσο, είχε κρυμμένους και κάποιους άσους στο μανίκι της. Μεταξύ άλλων, η εταιρεία παρουσίασε ένα chip με το λογότυπό της που προορίζεται για τηλεοράσεις υψηλής ανάλυσης.
Το νέο System-on-a-Chip (SoC) περιλαμβάνει επεξεργαστή Atom, επεξεργαστή γραφικών και υποστηρίζει κωδικοποίηση MPEG4, δικτύωση, USB και SATA. Στόχος της Intel με αυτή την κίνηση είναι να δώσει στις τηλεοράσεις τη δυνατότητα να εμφανίζουν περιεχόμενο από το Internet με την υψηλότερη δυνατή ποιότητα και χωρίς να χρειάζεται η μεσολάβηση υπολογιστή.
Επιπλέον, το CE4100 υποστηρίζει Flash, οπότε δε θα μείνουν παραπονεμένοι όσοι παρακολουθούν συχνά videos υψηλής ανάλυσης του YouTube.     πηγή:t3mag
Δείτε εδώ το σχετικό video 

9 στις 10 τηλεοράσεις Philips έχουν κερδίσει τη πιστοποίηση του οικολογικού σήματος της ΕΕ


Σε αναγνώριση των επιτυχιών της στην παραγωγή ανανεώσιμων προϊόντων, η Philips κέρδισε τη νέα πιστοποίηση του οικολογικού σήματος για το 90%* των ευρωπαϊκών της τηλεοράσεων από τον Ευρωπαϊκό οργανισμό οικολογικού σήματος - με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Ένωσης (European Eco-Labelling Board). Η πιστοποίηση οικολογικού σήματος ΕΕ για τις τηλεοράσεις έγινε τον Ιούλιο του 2009**, και βοηθάει τους καταναλωτές να ξεχωρίσουν εύκολα τα πιο πράσινα, πιο φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα.
Το οικολογικό σήμα της ΕΕ έχει απονεμηθεί στη πλειοψηφία (90%) της σειράς των ευρωπαϊκών τηλεοράσεων της Philips. Αυτό περιλαμβάνει τις τηλεοράσεις υψηλής απόδοσης συμπεριλαμβανομένης της σειράς 9000, της σειράς 8000 και της Aurea. Η πιστοποίηση του οικολογικού σήματος ΕΕ σε αυτά τα μοντέλα τηλεόρασης δείχνει ότι μια τηλεόραση μπορεί να διαθέτει την καλύτερη για την κατηγορία της εικόνα και απόδοση, ενώ συνεχίζει να είναι φιλική προς το περιβάλλον. Η υπόλοιπη γκάμα της Philips που περιλαμβάνει τις σειρές 7000, 5000 και 3000 έχει επίσης κερδίσει την πιστοποίηση οικολογικού σήματος ΕΕ.
Η πιστοποίηση του οικολογικού σήματος της ΕΕ αναγνωρίζει τηλεοράσεις που διαθέτουν ένα ευρύ φάσμα βιώσιμων χαρακτηριστικών όπως είναι η χαμηλή κατανάλωση ενέργειας, χαμηλή ενέργεια αναμονής, 2 χρόνια εγγύηση, καμία χρήση επικίνδυνων ουσιών, και σχεδιασμός κατάλληλος για εύκολη ανακύκλωση.
Το οικολογικό σήμα της ΕΕ απονεμήθηκε στη Philips για την πλειοψηφία των μοντέλων της διότι:
  • Η πιστοποίηση του οικολογικού σήματος της ΕΕ απαιτεί ένα επίπεδο ενέργειας αναμονής μικρότερο από 0,30 watt. Η πλειοψηφία των τηλεοράσεων της Philips με το οικολογικό σήμα ΕΕ έχει εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση ισχύος σε κατάσταση αναμονής μικρότερη από 0,15 watt – ένα επίπεδο το οποίο είναι 50% χαμηλότερο από το απαιτούμενο επίπεδο του Ευρωπαϊκού οικολογικού σήματος
  • Οι τηλεοράσεις διαθέτουν εγγύηση 2 ετών στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης
  • Οι τηλεοράσεις δεν περιέχουν επικίνδυνες ουσίες (π.χ. μόλυβδο)
  • Η Philips σχεδίασε τηλεοράσεις οι οποίες μπορούν εύκολα να ανακυκλωθούν
Η Philips είναι περήφανη που έλαβε αυτή την πιστοποίηση, καθώς αντικατοπτρίζει τις πρωτοβουλίες τις οποίες έχουμε αναλάβει στα τελευταία 10 χρόνια για να μειώσουμε το περιβαλλοντικό μας αντίκτυπο κατά την παραγωγή τηλεοράσεων. Η διαδικασία του οικολογικού μας σχεδιασμού στοχεύει να δημιουργήσει προϊόντα Philips τα οποία είναι όλο και περισσότερο φιλικά προς το περιβάλλον, με σημαντικά μικρότερο αντίκτυπο σε αυτό.
*Βασισμένο σε εσωτερικούς υπολογισμούς της Philips
** Όλες οι τηλεοράσεις Philips που λαμβάνουν την πιστοποίηση οικολογικού σήματος τον Ιούλιο ήδη εγκρίνονται για την πιστοποίηση οικολογικού σήματος του Νοέμβριου 2009. πηγή:t3mag

Υψηλή ευκρίνεια στη μεγάλη οθόνη με τον Epson EH-TW450


Η Epson παρουσιάζει το νέο HD Ready EH-TW450, ένα κομψό προβολέα που εξασφαλίζει υψηλής ποιότητας ψυχαγωγία στη μεγάλη οθόνη για λάτρεις των βιντεοπαιχνιδιών, των αθλητικών οργανώσεων και των ταινιών. Η πρωτοποριακή τεχνολογία Epson 3LCD σε συνδυασμό με τον υψηλό λόγο αντίθεσης εξασφαλίζουν φωτεινές και φυσικές εικόνες ακόμα και στο φως της ημέρας.
Επιπλέον, ο προβολέας προσφέρει συνδεσιμότητα με πλήθος συσκευών, είναι φιλικός προς το χρήστη και ταιριάζει σε οποιοδήποτε μοντέρνο σπίτι με το κομψό μαύρο σχεδιασμό του.
Ο EH-TW450 περιλαμβάνει τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες της Epson. Με Colour Light Output (CLO) στα 2500 lumens και λόγο αντίθεσης 3000:1 εξασφαλίζεται πολύ υψηλή ποιότητα μετάδοσης εικόνας ακόμα και στο φως της ημέρας. Η τεχνολογία 3LCD εξασφαλίζει ότι οι εικόνες είναι καθαρές, φωτεινές και ξεκούραστες για τα μάτια.
Οι δυνατότητες συνδεσιμότητας περιλαμβάνουν είσοδο HDMI για σύνδεση με κονσόλες παιχνιδιών και θύρες USB για προβολή ψηφιακών φωτογραφιών ενώ τα ενσωματωμένα ηχεία ολοκληρώνουν την εμπειρία. Ο προβολέας είναι, επίσης, μικρού μεγέθους για να μεταφέρεται εύκολα οπουδήποτε.
Η Epson δεσμεύεται να συμβάλει στην προστασία του περιβάλλοντος και σε αυτό το πλαίσιο ο EH-TW450 περιλαμβάνει λάμπα χαμηλής κατανάλωσης E-TORL, για εξοικονόμηση χρημάτων και ενέργειας χωρίς συμβιβασμούς στη φωτεινότητα. Επιπλέον, η συσκευασία του είναι από ανακυκλωμένα υλικά, μειώνοντας περαιτέρω το ενεργειακό αποτύπωμα.
Βασικά Χαρακτηριστικά του Epson EH-TW450:
  • Βιντεοπροβολέας HD Ready 720p ιδανικός για λάτρεις των σπορ, των βιντεοπαιχνιδιών και του home cinema
  • Epson 3LCD τεχνολογία για φωτεινότερες εικόνες, πιο ακριβή μετάδοση των χρωμάτων και καλύτερη απόδοση των αποχρώσεων του γκρι
  • Colour Light Output (CLO2) 2500 lumens για προβολή ακόμα και στο φως της ημέρας
  • Λόγος αντίθεσης (3000:1) για υψηλή ποιότητα εικόνας
  • Σύνδεση με ποικιλία συσκευών μέσω HDMI, video, S-Video, RGB
  • Προβολή ψηφιακών φωτογραφιών μέσω θύρας USB
  • Ρυθμίσεις χρωμάτων ανάλογα με το περιβάλλον συμπεριλαμβανομένου game mode ειδικά για βιντεοπαιχνίδια με γρήγορη κίνηση
  • Ενσωματωμένα ηχεία
  • Χαρακτηριστικά για ευκολία στη χρήση (automatic Keystone correction, quick start, τηλεκοντρόλ)
  • Μαύρο χρώμα
  • Θήκη μεταφοράς
  • 3 χρόνια εγγύησης για τον προβολέα και τη λάμπα   πηγή:t3mag