Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2009

YAMAHA YZF-R1 2009



YZF-R1
Η νέα γενιά μοτοσικλετών YZF-R1 έχει επηρεαστεί περισσότερο από ποτέ από την πρωταθλήτρια αγωνιστική μοτοσικλέτα MotoGP των Μ1. Για το 2009, αυτή η θρυλική μοτοσικλέτα έρχεται εξοπλισμένη με έναν ολοκαίνουριο 4-κύλινδρο κινητήρα 998 κ.εκ. με ασύμμετρη διάταξη κομβίων και άνισα κατανεμημένα διαστήματα ανάφλεξης στις 270º - 180º - 90º - 180º. Η πρωτοποριακή σχεδίασή του εξασφαλίζει τη μέγιστη δυνατή διατήρηση ελέγχου, δίνοντας στον οδηγό την αίσθηση ότι το σκριπ του γκαζιού είναι απευθείας συνδεδεμένο με το πίσω ελαστικό. Η αίσθηση αλλά και το επίπεδα θορύβου του νέου κινητήρα είναι πιο ομαλά από ποτέ, ενώ η εξάτμιση κυριολεκτικά βρυχάται με έναν ασύγκριτα μοναδικό τρόπο. Με απόδοση 182 PS στις 12.500 σ.α.λ. και με ροπή της τάξεως των 115,5 Nm στις 10.000 rpm σ.α.λ., αυτός ο κινητήρας που κατασκευάστηκε στα πρότυπα των αγωνιστικών μοντέλων του MotoGP, είναι χωρίς καμία αμφιβολία ο πιο προηγμένος τεχνολογικά που έχει “φορεθεί” σε supersport της Yamaha. Εκτοξεύοντας στα ύψη την αίσθηση και το χειρισμό, η νέα R1 αφήνει τους άλλους πίσω με διαφορά, χάρη στο ολοκαίνουριο πλαίσιο Deltabox, προσφέροντας την ιδανική ισορροπία ακαμψίας - ελεγχόμενης ελαστικότητας.
Δείτε εδώ το video http://www.yamaha-motor.gr/products/...&subview=video
yamaha-motor.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου