Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2009

Τα Απίστευτα Αμάξια του Γιούρκα Σεϊταρίδη Μια Ferrari και μια Lamborghini. Τι άλλο θέλει;




Εισαι ελληνας, παιζεις στην Ισπανία, μιλάς Ισπανικά, Πορτογαλικά και Ρώσικα αλλά και τα δύο αυτοκίνητά σου είναι ιταλικά. Είσαι κυριολεκτικά διεθνής.
Τα ιταλικά αυτοκίνητα είναι τα αγαπημένα μου - και τα γερμανικά, βέβαια. Στην περίπτωση της Lambo, μάλιστα, συνδυάζονται και τα δύο. Ωστόσο, αυτό που ονειρευόμουν από μικρός, ήταν να αγοράσω μία Ferrari, γι' αυτό άλλωστε και η F430 ήταν η πρώτη που απέκτησα.

Γιατί ειδικά Ferrari;
Πιστεύω ότι οι Ferrari είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα στον κόσμο. Μακράν. Μπορεί στα χαρτιά άλλα να είναι πιο δυνατά, πιο γρήγορα κ.λπ. αλλά οι Ferrari δεν συγκρίνονται με τίποτε άλλο στην αίσθηση που προσφέρουν στον οδηγό: Το τιμόνι, το κιβώτιο, το όλο στήσιμο, ο ήχος τους - απλώς δεν παίζονται. Και νομίζω ότι η F430 έχει τον καλύτερο ήχο που μπορεί να βρεις σε αυτοκίνητο σήμερα.
 
Μήπως αδικείς λίγο τη Lamborghini σου;
Η Lambo είναι εντελώς διαφορετική υπόθεση: Είναι πανίσχυρη, είναι 4κίνητη, πατάς το γκάζι και εκτοξεύεσαι. Το σχήμα της είναι σχεδόν διαστημικό, είναι επιθετική και προκλητική... Όταν οδηγώ τη Ferrari ύστερα από καιρό και έχοντας κυκλοφορήσει συνεχώς με τη Lambo, νομίζω ότι μπαίνω σε τζιπ. Είναι ψηλή, έχει ελαφρύ τιμόνι - είναι εντελώς διαφορετική από τη Lambo, θυμίζει ένα κανονικό αυτοκίνητο.
 
Πώς είναι η ζωή με μια Lamborghini Murciélago;
Πρέπει να συνηθίσεις λίγο το πλάτος της, π.χ. στο παρκάρισμα ή στα βενζινάδικα, γιατί είναι τεράστια. Μου έχει συμβεί επίσης να «σφηνώσω» σε κάποιο στενό δρόμο. Είδα ότι δεν χωράω, έβαλα όπισθεν και άλλαξα δρόμο. Επίσης, η 2α και η όπισθεν μπαίνουν δύσκολα εάν δεν έχει ζεσταθεί αρκετά το λιπαντικό, ιδιαίτερα το χειμώνα. Αλλά κυκλοφορώ κανονικά με τη Lambo, ακόμη και στο σουπερ-μάρκετ πηγαίνω.
 
Δεν θα πρέπει να ψωνίζεις πολλά πράγματα...
Ε, ναι, εργένης είμαι. Και μου αρέσει να οδηγώ.
 
Πώς επέλεξες τη Murciélago;
Αγόρασα τη Lamborghini σχεδόν «για πλάκα» - όσο μπορείς να το πεις αυτό για ένα τόσο ακριβό αυτοκίνητο. Ήμασταν τρεις φίλοι, τρεις κολλητοί (ο Costinha και ο Nuno Maniche, επίσης ποδοσφαιριστές) και είχαμε βρεθεί στο Μονακό όπου είδαμε στον εκεί αντιπρόσωπο δύο Murciélago και μία Gallardo. Τις παραγγείλαμε επιτόπου και οι τρεις.
 
Σας έκαναν και έκπτωση;
Εννοείται.
 
Πώς ήταν το πρώτο ραντεβού με τη Lambo;
Ίδρωσα - κυριολεκτικά, όμως, γιατί μου πήρε σχεδόν 3 ώρες να βρω πώς παίρνει μπροστά και μέσα στο κοντέινερ είχε πολλή ζέστη. Τελικά, πήρα τηλέφωνο στην Ιταλία και μου είπαν ότι είχαν κλείσει το διακόπτη ασφαλείας της μπαταρίας. Δεν το ήξερα και βασανιζόμουν άδικα. Επίσης, έφευγα με χειρόφρενο. Γιατί το χειρόφρενο στη Murciélago είναι αριστερά και όταν το σηκώσεις, αμέσως μετά βυθίζεται από μόνο του, έτσι ώστε να μη χτυπήσεις βγαίνοντας. Εγώ όμως δεν το ήξερα και συνέχιζα να το τραβάω προς τα πάνω, οπότε, σταματούσα στα φανάρια, έβαζα νεκρά και έσβηνε. Νόμιζα ότι ήταν χαλασμένο. Έτσι, πήρα ξανά τηλέφωνο στην Ιταλία και μου έλυσαν την απορία.
 
Η Ferrari δεν θα μπορούσε παρά να είναι κόκκινη. Η Lambo όμως; Γιατί προτίμησες το μολυβί;
Την είχα δει σε αυτό το χρώμα στο σινεμά, στο «Batman Begins».
 
Ποιο ήταν το πρώτο σου αυτοκίνητο;
Ένα Fiat Personal 126, πράσινο, με 25 άλογα. Για την ακρίβεια, ήταν της μητέρας μου, αλλά το έπαιρνα για να μετακινούμαι στα Γιάννενα, όταν έπαιζα στον ΠΑΣ. Επειδή ήταν πισωκίνητο, του είχα αλλάξει τα φώτα στο σβουρίδι.
 
Και το αυτοκίνητο-όνειρο;
Η Ferrari Enzo.
 
Είσαι άτυχος, διότι η παραγωγή της έχει σταματήσει. Η επόμενη επιλογή σου σε αυτή την κατηγορία;
Πάντως δεν θα έπαιρνα τη Mercedes SLR. Την οδήγησα πρόσφατα και πιστεύω ότι είναι ένα από τα χειρότερα αυτοκίνητα που έχουν φτιαχτεί. Είναι μια SL55 με 100 άλογα παραπάνω. Απαράδεκτα φρένα, απαράδεκτο τιμόνι, το κιβώτιο είναι πολύ αργό... Δεν θα έδινα ποτέ 600.000 € για να αγοράσω μια SLR.
 
Τι θα αγόραζες με τόσα χρήματα;
Εκτός από μεταχειρισμένη Ferrari Enzo η οποία είναι πλέον πιο ακριβή, η μόνη επιλογή είναι μια Porsche Carrera GT. Αλλά, με 900.000 αγοράζεις ένα Pagani Zonda που μου αρέσει πολύ. Όμως η διαφορά είναι ήδη «μια Lamborghini παραπάνω» από το ποσόν που συζητάμε.
 
Η Atletico Μαδρίτης, η ομάδα σου, έχει ως χορηγό της μια αυτοκινητοβιομηχανία. Προφανώς είστε υποχρεωμένοι να κυκλοφορείτε με κάποιο μοντέλο της. Ποιο είναι αυτό;
Kia Sorento.
 
Βάζεις γκολ. Κερδίζει η ομάδα σου. Κατακτάς το Euro 2004. Βλέπεις 300 χλμ./ώρα στο κοντέρ σου. Μπορείς να συγκρίνεις τις εμπειρίες;
Όταν βάζεις γκολ νιώθεις μια απερίγραπτη χαρά, βρίσκεσαι σε άλλη διάσταση, σαν σε νιρβάνα, σε έκσταση. Όταν κερδίζει η ομάδα, πηγαίνεις στο σπίτι σου ικανοποιημένος και ήσυχος, ξέροντας επίσης ότι η εβδομάδα έως τον επόμενο αγώνα θα κυλήσει ήρεμα, χωρίς γκρίνιες και πιέσεις. Για το Εuro, δεν υπάρχει μεγαλύτερη τιμή για έναν ποδοσφαιριστή - μετά το Μουντιάλ, βέβαια. Αλλά μόνο τώρα αρχίζω να συνειδητοποιώ τι κάναμε το 2004. Βλέπω σε DVD τους φιλάθλους που μας χειροκροτούσαν και έκλαιγαν και σιγά σιγά καταλαβαίνω τι ήταν αυτό που καταφέραμε. Τώρα, όταν οδηγείς με 300 χλμ./ώρα είναι επίσης ωραία, «είσαι αλλού», ωστόσο, τότε που το δοκίμασα και κατόπιν επιβράδυνα, όταν σκέφτηκα τι έκανα και τι θα μπορούσε να έχει πάει στραβά, είχα 180 σφυγμούς.
 
Η ταχύτητα, προφανώς, σε συναρπάζει. Θα έλεγες όμως ότι σχετίζεται με το χαρακτήρα σου γενικώς ή ακόμη και με τον τρόπο που παίζεις;
Με το χαρακτήρα μου, ναι. Με τον τρόπο που παίζω, όχι. Γιατί, ακόμη και εάν ήμουν αργός ως ποδοσφαιριστής, πάλι θα αγόραζα ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο.πηγή:yupi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου