Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2009

Ferrari 458 Italia


Το νέο μοντέλο είναι μια γοητευτική σύνθεση των supersport στοιχείων που επί δεκαετίες φέρνει στην Αυτοκίνηση η Ferrari, με την επιμέλεια πάντα του γραφείου Pinifarina. Η διθέσια berlinetta με τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο έχει αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία που προέρχονται από την F430, αλλά και από παλαιότερα μοντέλα της ιταλικής εταιρείας. Η κωδική ονομασία της «458» προκύπτει από τον κυβισμό (4.5 λίτρα) και τον αριθμό των κυλίνδρων του κινητήρα της (8), ενώ στην εξέλιξή της αναμείχθηκε ενεργά από την αρχή και ο Μίκαελ Σουμάχερ.
Ο νέος κινητήρας που θα χρησιμοποιήσει το αυτοκίνητο, οκτακύλινδρος σε διάταξη V, έχει χωρητικότητα 4.499 κ.εκ. Η ισχύς του ανέρχεται στους 570 ίππους στις 9.000 σ.α.λ., με τη μέγιστη ροπή των 55 χλγμ. να εμφανίζεται στις 6.000 σ.α.λ., ενώ σε ποσοστό 80% θα είναι διαθέσιμη από τις 3.250 σ.α.λ. Οι παραπάνω αριθμοί καταδεικνύουν τα εντυπωσιακά στοιχεία που εισάγει ο νέος κινητήρας της Ferrari, χάρις στον οποίο η νέα 458 Italia επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ/ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα, ενώ με συνολικό βάρος 1.380 κιλά αναπτύσσει τελική ταχύτητα 325 χλμ/ώρα. Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης πως οι εκπεμπόμενοι ρύποι CO2 του αυτοκινήτου ανέρχονται σε 320 γρ./χλμ., ενώ η μέση κατανάλωσή του είναι 13,7 λτ./100 χλμ.


FERRARI 458 ITALIA
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Αμάξωμα: διθέσιο berlinetta
Κινητήρας: V8 90o
Κυβισμός: 4.499 κ.εκ.
Ισχύς: 570 ίπποι στις 9.000 σ.α.λ.
Ροπή: 55 χλγμ. στις 6.000
Σχέση συμπίεσης: 12.5:1
Κιβώτιο ταχυτήτων: επτά σχέσεων F1
Ανώτατη ταχύτητα: 325 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα: 3,4 δλ.
Ελαστικά εμπρός: 235/35 ZR20 8.5’’
Ελαστικά πίσω: 295/35 ZR20 10.5’’
Αναλογία βάρους: 42% εμπρός, 58% πίσω
Εκπομπές CO2: 320 γρ./χλμ.
Μέση κατανάλωση: 13,7 λτ./100 χλμ.
Μήκος: 4.527 χλστ.
Πλάτος: 1.937 χλστ.
Ύψος: 1.213 χλστ.
Μεταξόνιο: 2.650 χλστ.
Βάρος: 1.380 κιλά 4τροχοι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου