Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2009

Kawasaki 1400GTR 2010....Οβασιλιάς των Tourer






Η πολυλειτουργική οθόνη περιλαμβάνει τώρα ένδειξη εξωτερικής θερμοκρασίας. Άλλες νέες λειτουργίες είναι η ένδειξη λειτουργίας Κ-ACT, η ένδειξη οικονομικής οδήγησης και το σύμβολο οικονομίας καυσίμου. Το κουμπί επιλογής λειτουργίας ”mode” στο μπροστινό μέρος του αριστερού grip (όπου υπήρχε το σινιάλο) επιτρέπει στον αναβάτη να επιλέξει την ένδειξη στα όργανα που επιθυμεί χωρίς να χρειάζεται να παίρνει το χέρι του από το grip.    (kawasaki.gr)
Διαβάστε περισσότερα και δείτε περισσότερες αναλυτικές εικόνες και video. Χαρακτηριστικα
Τύπος κινητήρα Υγρόψυκτος, 4-χρονος εν σειρά
Κυβισμός 1,352 cm³
Διάμετρος x διαδρομή 84.0 x 61.0 mm
Σχέση συμπίεσης 10.7:1
Σύστημα βαλβίδων/εισαγωγής DOHC, 16 βαλβίδες με μεταβλητό
χρονισμό
Σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου Fuel injection: ø40 mm x 4
Ανάφλεξη Ψηφιακή
Εκκίνηση Μίζα
Λίπανση Με αντλία, υγρό κάρτερ
Μετάδοση 6-ταχύτητες, return
Τελική μετάδοση Άξονας
Συμπλέκτης Υγρός πολύδισκος, χειροκίνητος
Τύπος πλαισίου Monocoque, πρεσαριστό αλουμίνιο
Rake/Trail 26.1˚ / 112 mm
Διαδρομή, εμπρός 113 mm
Διαδρομή, πίσω 136 mm
Ελαστικά, εμπρός 120/70ZR17M/C (58W)
Ελαστικά, πίσω 190/50ZR17M/C (73W)
Γωνία στροφής, αριστερά/δεξιά 31˚ / 31˚
Ανάρτηση, εμπρός Ανεστραμμένο πηρούνι 43 mm με
ρυθμιζόμενη επαναφορά και προφόρτιση
ελατηρίου.
Ανάρτηση, πίσω Ψαλίδι Uni-Trak με αμορτισέρ
αερίου,Tetra-Lever
Απόσβεση επαναφοράς: Αδιαβάθμητη
Προφόρτιση ελατηρίου: Πλήρως
ρυθμιζόμενη
Φρένα, εμπρός Διπλοί ημί-πλευστοι δίσκοι 310 mm
τύπου petal
Διπλές δαγκάνες ακτινικής διάταξης με
αντικριστά 4 έμβολα αλουμινίου.
Φρένα, πίσω Μονός δίσκος 270 mm τύπου petal με
αντικριστά 2 έμβολα αλουμινίου.
Διαστάσεις (MxΠxΥ) 2,230 mm x 790 mm x 1,345 mm / 1,465
mm (High position)
Μεταξόνιο 1,520 mm
Απόσταση από το έδαφος 125 mm
Ύψος σέλας 815 mm
Ρεζερβουάρ 22 λίτρα
Μέγιστη ιπποδύναμη 114 kW {155 PS} / 8,800 rpm. 78.2 kW
{106 PS} / 8,000 rpm (FRA)
Μέγιστη ισχύς με Ram Air 117.6 kW {160 PS} / 8,800 rpm
Μέγιστη ροπή 136 N.m {13.9 kgƒ.m} / 6,200 rpm. 121
N.m {12.3 kgƒ.m} / 4,500 r









Η ισχύς προέρχεται από τον κινητήρα της ZZR1400, ο οποίος είναι ρυθμισμένος για περισσότερη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Αυτός ο υγρόψυκτος, 16-βάλβιδος, εν σειρά τετρακύλινδρος κινητήρας περιλαμβάνει μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων για υψηλή ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές.




Ο δείκτης οικονομικής οδήγησης εμφανίζεται στην LCD οθόνη και καταδυκνύει την επιθυμητή κατανάλωση καυσίμων. Δίνοντας προσοχή στις διαφορετικές συνθήκες οδήγησης μπορεί να βοηθήσει τους αναβάτες να μεγιστοποιήσουν την αποδοτικότητα κατανάλωσης. Αυτή η πρακτική λειτουργία είναι ενεργή όλη την ώρα. Ο αναβάτης πρέπει να οδηγεί με ήπιο τρόπο: λιγότερο από 6.000 σ.α.λ., λιγότερο γκάζι κατά 30%, κάτω από 160 km/h.

Ο ηλεκτρικά ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας είναι τώρα 70 χιλιοστά ψηλότερος και είναι φαρδύτερος στην κορυφή. Το νέο αυξημένο ύψος του ανεμοθώρακα επιτρέπει στον αέρα να περνά ομαλά γύρω από το κράνος του αναβάτη. Το φαρδύτερο επάνω μέρος του ανεμοθώρακα έχει ως αποτέλεσμα λιγότερο αέρα στους ώμους και το άνω τμήμα των βραχιόνων του αναβάτη.


Το KIPASS (Kawasaki’s Intelligent Proximity Activation Start System) είναι ένα σύστημα που επιτρέπει την εξ αποστάσεως ενεργοποίηση του κεντρικού διακόπτη της μοτοσικλέτας και κλειδαριάς του τιμονιού. Για πρόσθετη ασφάλεια, μια λειτουργία immobiliser έχει ενσωματωθεί στο σύστημα ανάφλεξης.

Η λειτουργία οικονομίας καυσίμου ενεργοποιείται από τον αναβάτη. Ενεργοποιώντας την λειτουργία αυτή επιλέγεται χάρτης στον εγκέφαλο για οικονομία καυσίμου. (Η ανάφλεξη και ο ψεκασμός ρυθμίζονται για μέγιστη απόδοση κατανάλωσης). Όταν είναι σε λειτουργία ένα σύμβολο εμφανίζεται στην LCD οθόνη.
Ο αναβάτης πρέπει να οδηγεί με ένα ήπιο τρόπο: λιγότερο από 6.000 σ.α.λ., λιγότερο γκάζι κατά 30%, κάτω από 160 km / h.

Το πρώτο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki σχεδιάστηκε, όχι για να βοηθήσει τους αναβάτες να πάνε πιο γρήγορα, αλλά για να παρέχει σιγουριά στον αναβάτη για την ομαλή πορεία της μοτοσυκλέτας σε ολισθηρές επιφάνειες. Το σύστημα ελέγχει τις διαφορές στην ταχύτητα του εμπρός και πίσω τροχού. Όταν ο πίσω τροχός σπινάρει (δηλαδή όταν η ταχύτητα του πίσω τροχού είναι πιο γρήγορη από την ταχύτητα του εμπρός τροχού) αυτό ανιχνεύεται, και η ισχύς του κινητήρα ελέγχεται για να επιτρέψει στον πίσω τροχό να ανακτήσει πρόσφυση.




πηγή:kawasaki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου