Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2009

Apple MacBook vs Ισραηλινή Ασφάλεια - "Σφαιράτο laptop" !





Η Lily ταξίδευε για το Tel Aviv. Για κάποιον λόγο, φάνηκε ύποπτη στους ανθρώπους της Ισραηλινής Αστυνομίας. Το αποτέλεσμα, όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες, ήταν ο πυροβολισμός του MacBook της, το οποίο δέχτηκε τρεις σφαίρες!
Διαβάστε περισσότερα.....


 "...Τότε μου ζήτησαν να περιμένω. Από τη στιγμή που μου ζήτησαν τα ονόματα και τα τηλέφωνα των φίλων μου και της οικογένειάς μου, υπέθεσα ότι θα τους καλούσαν για να επιβεβαιώσουν τις απαντήσεις που έδωσα στις ερωτήσεις τους. Μια ανακοίνωση ακούστηκε από τα μεγάφωνα του αεροδρομίου, διακόπτoντας τη σκέψη μου. Στην αρχή στα Εβραϊκά, μετά στα Αραβικά και μετά στα Αγγλικά. Αυτό που άκουσα ήταν κάτι σαν το "μην ανησυχήσετε εάν ακούσετε ήχους από πυροβολισμούς, γιατί η Ισραηλινή Ασφάλεια θέλει να ανατινάξει μια ύποπτη αποσκευή."
Πήγα να δω την τσάντα μου. Την είχα αφήσει εκεί που μου είχαν πει. Ήταν ακόμα εκεί, οπότε ξαναπήγα μέσα. Λίγες στιγμές μετά, ένας άντρας ήρθε και μου συστήθηκε ως υπεύθυνος. Και τότε είπε "Με συγχωρείτε, αλλά έπρεπε να ανατινάξουμε το laptop σας"..."
Όσο απίστευτο κι αν ακούγεται, αυτό όντως φαίνεται πως συνέβη και ευτυχώς για τη Lily, ο σκληρός δίσκος της επιβίωσε, ενώ τώρα ψάχνει να βρει τρόπο να αποζημιωθεί για όλα αυτά, από την Ισραηλινή Κυβέρνηση.
πηγή: myplaisio














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου