Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009

Η νέα porshe 911


Δεν πρόκειται για face-lift, αλλά για engine-lift! O νέος εξακύλινδρος μπόξερ άμεσου ψεκασμού, που με το καλημέρα κατέκτησε τον τίτλο του καλύτερου νέου κινητήρα της χρονιάς 2009, απέκτησε δύο τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας και σχεδόν όλες τις καινοτομίες που κατά καιρούς έχει παρουσιάσει η γερμανική εταιρεία! Από τις ενεργές βάσεις κινητήρα της GT3, μέχρι το κιβώτιο δύο συμπλεκτών PDK –για πρώτη φορά με… αληθινά paddles πίσω από το τιμόνι.
 
Ούτε λίγο ούτε πολύ με 500 ίππους/6.000 σ.α.λ. και 66,3 χλγμ. ροπής που αποδίδονται σταθερά από τις 1.950 έως και τις 5.000 σ.α.λ. (και στη λειτουργία oveboost της έκδοσης Sport Chrono μπορούν να αυξηθούν στα 71,4 χλγμ./2.100-4.000 σ.α.λ για 10 δλ.), αλλά ταυτόχρονα και με μειωμένη κατά 16% κατανάλωση. Αφαιρέστε και 25 κιλά από το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου (15 απ’ αυτά οφείλονται στη «δίαιτα» που υπέστη ο κινητήρας) και έχετε επιτάχυνση 0-100 σε 3,4 δλ. και 0-200 χλμ./ώρα σε 11,3 δλ. για την κουπέ έκδοση με κιβώτιο PDK. Το μόνο που έχει να κάνει ο οδηγός είναι να πατήσει βαθιά το δεξί πεντάλ, το launch control αναλαμβάνει όλα τα υπόλοιπα…
Στην πίστα του Εστορίλ, όπου μας δόθηκε η ευκαιρία να οδηγήσουμε την δυνατότερη 911 turbo όλων των εποχών, μείναμε εντυπωσιασμένοι από τη δυναμική συμπεριφορά της και από το πόσο άρτια συνδυάζονται τελικά όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα προς όφελος της ταχύτητας και με έναν απόλυτα οδηγοκεντρικό χαρακτήρα. Όπως για παράδειγμα το νέο σύστημα PTV (Porsche Torque Vectoring), το οποίο δίνει εντολή για φρενάρισμα του εσωτερικού ως προς την στροφή πίσω τροχού, πράγμα που μετατρέπει την υποστροφή σε ελεγχόμενη υπερστροφή, τόση ώστε να βοηθήσει στη σωστή τοποθέτηση της 911. Άλλωστε, τα 10 δλ. διαφοράς στο γύρο του Νίρμπουργκρινγκ (σε σχέση με την παλαιότερη έκδοση) μόνο τυχαία δεν προκύπτουν. πηγή:4troxoi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου