Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009

Χρήστης ναρκωτικών ουσιών ο τενίστας Αντρέ Αγκάσι

Ο Αμερικανός τενίστας, Αντρέ Αγκάσι, παραδέχεται, μέσα από την αυτοβιογραφία του «Open», ότι έκανε χρήση ναρκωτικών και συγκεκριμένα της κρυσταλλικής μεθαμφεταμίνης.
Ο παλαίμαχος τενίστας προέβη σε αυτή την αποκάλυψη στην αυτοβιογραφία του τονίζοντας ότι έκανε χρήση μεθαμφεταμίνης το 1997 επειδή διαπίστωνε ότι η καριέρα του έπαιρνε τη κατιούσα και εκείνος ήθελε να επιστρέψει στην κορυφή. «Σκέφτηκα για κάποια στιγμή ότι θα απογοητεύσω τους φαν μου, αλλά ήθελα να πω την αλήθεια» ανέφερε ένας από τους μεγαλύτερους τενίστες όλων των εποχών.
Ο Αγκάσι, οκτώ φορές νικητής του Grand Slam, περιέργαψε ακόμα και τον τρόπο που ξεγέλασε τις αθλητικές αρχές όταν βρέθηκε θετικός στον έλεγχο ντόπινγκ, υποστηρίζοντας ότι είχε πιει βότκα. Ο ίδιος μάλιστα αποκαλύπτει ότι ο γάμος του με την γνωστή ηθοποιό, Μπρουκ Σιλντς ήταν η αιτία που έπεσε στα ναρκωτικά.
Στο βιβλίο του με τίτλο «Open» ο Αντρέ Αγκάσι γράφει ότι «το όνομα μου, η καριέρα μου, τα πάντα τώρα κρίνονται. Οτιδήποτε έχω καταφέρει, οτιδήποτε έχω κάνει μέχρι τώρα μπορεί σύντομα να μην σημαίνουν τίποτα». «Αισθάνομαι ντροπή, φυσικά αλλά υπόσχομαι στο εαυτό μου ότι αυτό το ψέμα είναι το τέλος όλο αυτού», συμπληρώνει.  πηγή:protothema

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου